Monday, June 12, 2006

哈日大姊

大姊是個不折不扣的哈日狂,由八十年代的西城秀樹、“明星”、“平凡”雜誌開始,便一直對我們潛移默化。我知道,這幾年我義無反顧的往日本走,某程度上是受到她的影響。

五月底她跟姊夫到了北海道看芝櫻,回來時除了帶給我們不少美食之外,也不忘為我送上很多新鮮出爐的旅遊資訊。一份一份關於北海道的刊物,以及一本又一本的旅遊書,突然令我感到有點手足無措,情形就像還有不到一個月便會考,但面前仍有很多很多東西有待消化。



姊姊,希望你健康快樂。謝謝!

7 comments:

supageti said...

我覺得北海道最難忘的地方是知床, 你今次會在這裡住兩晚, 的確是個明智的決定。

第二, 就是北海道海產, 當你吃過後, 會發覺其他地方的都及不上, 我終於明白為什麼有網友對我說去北海道是為了「食o野」!

lau2tang said...

好羨慕你有個哈日狂的大姊!可以互相分享心得。我姊姊一聽見我去日本就會話:「你傻咗呀!又去日本!好玩咩?!咁哂錢,好心儲番個錢啦!成日去旅行!」攪到我好似好浪費咁!

Anonymous said...

完全同意lau2tang的講法,我姊姊都係咁...

Anonymous said...

有這麼愛好日遊的姊姊真好,有人分享一下喜好嘛~

有沒有和她一起去過日本?

largeheadboy said...

supageti,
其實你舊年的行程給我很多 inspiration!今次夏天之旅即時便決定到道東。遲啲會 post 我個行程上黎,到時比啲意見啊!

劉鄧,
咁今次你姊姊又話你哂錢了!係喎,你嘅行程進展成點?兌了錢沒有?yen 又低番!

bella,
咁你帶埋你姊姊一齊去一轉囉,等佢上了癮之後你便可以話番佢了!

jason,
都叫做試過一齊去架!有一次她跟爸媽遲我一日出發,我地約好在舊池袋東橫 inn 相見,一齊食飯行街!在異地碰面感覺很特別!

lau2tang said...

錢已全部兌了!因最近公務繁忙,無心情又要睇波,行程處於膠著狀態!
我姐姐現在對我去日本已感覺麻木了!故無話可說!

supageti said...

當有人問我:乜你又去日本牙?
我會答:日本好大嫁,仲有好多地方未去過呀,你去大陸都唔會一次去晒啦!

致於我 d 屋企人,我一話去旅行,佢地唔會再問我去邊樹咯。