Friday, April 04, 2008

心在動

黎耀輝,不如我地由頭再黎過


我一直以為自己嬴了
直到有一天看着鏡子
才知道自己輸了
在我最美好的時間
我最喜歡的人也不在我身邊
如果時間可以重新開始該多好


如果記憶是一個罐頭的話
我希望這一個罐頭不會過期
如果一定要加一個日子的話
我希望是“一萬年”


思海中的波濤滔滔不息飛躍起


我已經很久沒有坐過電單車了
也很久未試過這麼接近一個人了
雖然我知道這條路不是很遠
我知道不久我就會下車
可是,這一分鐘,我覺得好暖


我聽別人說這世界上有一種鳥是沒有腳的
它只能夠一直的飛呀飛呀
飛累了就在風裏面睡覺
這種鳥一輩子只能下地一次
那一次就是它死亡的時候


佛典有云 旗未動 風也未動 是人的心自己在動

17 comments:

lau2tang said...

那麼你在為甚麼動心呢?

Ellen老師 said...

我想你還是不要放假閒在家無無聊聊吧!

Anonymous said...

呢位師主做乜特然間咁襌呀?
ellen講得啱, 你都係出街行下啦!

largeheadboy said...

劉鄧︰冇呀,早幾日在電視重溫了《阿飛正傳》,然後尋晚心血在潮在 youtube 上看了很多王家衞作品的片段,全都很令人回味。
令我動心的,當然還有兩個星期後唔知開始散落未的櫻花。

ellen︰就算我出街我都係咁無無聊聊架喇!^u^

largeheadboy said...

joeyee︰你咪睇我平時白白痴痴,其實好間唔中我都好高層次架,例如會諗吓人生嘅意義,同埋最緊要跟住去邊豎食飯。^o^

Ellen老師 said...

你份人就是無聊~~
櫻花看來都散落得7788啦~~

Anonymous said...

睇完第一篇以為係哥哥特集,睇多兩篇原來係王家衞,不過哥哥包辦頭尾.

supageti said...

心唔動就即係 ham 左啦,哈哈 ~~

Anonymous said...

哦, 呢期玩高層次咁播... 小心高得滯, 失重心喎!

Anonymous said...

唉...上星期日我扮勤力,沒開電視. 錯失了春光乍洩, 忍恨呀!

maymay said...

我冇乜慧根,唔知師主想講乜添~~

largeheadboy said...

ellen︰咁過去睇樹枝同埋樹葉囉!好彩應該有雪牆睇啩!

lala︰咦,真係咁橋喎!王家衞的電影好像都是以前的比較好,近幾齣實在有啲悶。

意粉︰咁即係話你都有心動了!

小彭︰高層次呢家嘢一次半次咋,無以為繼架喇~~

小妹︰《春光乍洩》太夜做了,第二日仲好似要返工添!不過想重溫的話,家裏有隻英版,連埋有關淑怡嘅攝氏零度啊!

maymay︰其實冇乜嘢想講架,只係想重溫一下這幾齣電影其中令人很窩心的片段吧!

Anonymous said...

王家衛既戲我都啱架, 有D都好好FEEL

lau2tang said...

夢幻之旅都有好多窩心片段架,點解又唔見你寫呢?

largeheadboy said...

貝拉︰係呀,得閒睇返佢嘅舊作,有時真係百般滋味在心頭啊!

劉鄧︰夢幻之旅的確有很多令人懷念嘅片段啊!既然你咁講到,我完咗個紅葉之旅就開始個年末年始之旅喇!雪牆嗰個就再之後喇!^%^

Ellen老師 said...

紅葉之旅~~~重有得寫呀!唔係化!

largeheadboy said...

嘿,收視好吖嘛!長寫長有呀!^O^