Tuesday, June 30, 2009

動L的一夜

要不是達人說起,我也不知道繼O咀、屈機、潛水之後,現時最流行的潮語叫動L。

動L源自成龍大哥所拍的洗頭水廣告中的一句對白︰你拍一個廣告拍完以後加了很多特技,那頭髮動啊……很黑!很亮!很柔!說這句話時,成龍大哥手舞足蹈、七情上面,告訴大家他用過洗頭水後髮絲即時充滿彈性。

由於“動啊”的發音與當時大哥誇張有趣的動作很配合,“動啊”一詞很快就被網民爭相使用,並且成為很熱門的潮語。

動L原本用來形容頭髮充滿朝氣的樣子,之後衍生出“生動”、“有彈性”、“一陣子”等意思。換句話說,動L包含着很多不同的意思(資料來源︰http://evchk.wikia.com/wiki/%E5%8B%95L)。對我來說,這個晚上也很動L。

好像很久沒有到過銀行存入支票了,這天打開信箱突然有很動L的感覺,原來收到近期升勢不錯的交通銀行的股息,明天可以好好吃一餐了。


流了很多汗,花了兩個小時終於把幾天前買入今天才送貨的四桶櫃砌好。之前沒有量度過它的尺寸,但原來它剛好可以放進書房而又不阻礙房門開關,的確很動L哩。


不過最動L的,還要是史上最強的五連休,即將從明天開始。

18 comments:

supageti said...

我唔信 $113.59 可以好好吃一餐囉 ~~~ :P

對帥哥你黎講,五連休有幾強呀又?

Ellen老師 said...

四桶櫃跟度門咁近,都叫不阻礙,你都好【包容】喎!
我放暑假啦!40幾,50幾連休,大過你,哈哈!

lau2tang said...

咁放個櫃法,點樣開櫃桶呢?
啲股息勉強都夠請我地飲糖水ge~
你唔好唔記得差我地一餐呀!

maymay said...

又五連休!駛唔駛咁嘆呀~~

歐巴桑 said...

你就好啦!我剛剛才收工
我辦公室裡只有最位高權重那幾個才有資格這樣連休啦~~嘻嘻

rempei said...

唓~~~你咁鬼多假,五連休算甚麼啥!

largeheadboy said...

意粉︰今日食咗餐好勁嘅下午茶,不過連一亳子都唔駛畀哩!^t^
呢個五連休好強架真係,因為終於可以好好休息一下,今朝我就瞓到十一點幾啊~

老師︰咁點都好過阻住對門開關吖~
每年呢個時候就到你梳乎喇,四五十日假期我諗都唔敢諗呀!

劉鄧︰無辦法喇,唯有拉過啲個房門至開櫃桶囉,我又唔想搵過另外一個位畀佢。
咦,係喎,仲欠大家一餐糖水喎,下次提我喎~

maymay︰你返埋聽日後日工都有兩連休架。:p

歐巴桑︰我仲以為你都係返朝九晚五正常工添,咁有冇得補返架?
我見我老細唔放呢兩日,所以至敢咁放咋~

薯嘜︰多假有時又未必放到或者到你放架嘛。

小彭 said...

咁鬆弛熊動L左未? 友人咪話佢已經比同齡小朋友慢左好多, 如果仲未識行, 心身發展會有長遠嘅影響...

紅米奇 said...

動不動就可以動L都不錯吖
要幾動有幾動 ^^

歐巴桑 said...

基本上是返朝九晚五嘅
不過因為工作單位要七天開放
所以紅日都要上班啦
補假會有
不過老闆總係會覺得我們不在就世界會停頓咁囉~~呵呵

lau2tang said...

小彭,
根據我識咗帥哥三年的經驗,鬆弛熊應該仲未有能力動L囉~

largeheadboy said...

小彭︰呀鬆弛熊仲細無大人睇住唔可以周圍行呀,等佢再大啲先喇,橫掂佢都無機會同其他小朋友一齊玩~

紅米奇︰要動L好容易之嘛,用呀大哥隻洗頭水咪得囉!^t^

歐巴桑︰不過可以在平日放吓假有時都係件好事,起碼唔駛同人逼嘛。
我地呢啲卒仔多一個唔多喇,有時仲撞住個地球轉添呀~

劉鄧︰知我者莫若劉鄧你呀~ :p

ROY said...

我今日起都有三連休呀~
想動L之前有無抽霸王呀?

largeheadboy said...

roy︰三連休都好開心呀,難怪今晚出去狂歡喇~
霸王無抽呀,不過啱啱收到當年抽 3968 寄上的股息,竟然係 150 股碎股,點算好呢?

娜娜 said...

我抽唔到呀 ~~~ 所以我決定繼續用Tsubaki洗頭!

largeheadboy said...

lala︰好似話霸王幾好用咁喎,不過我見到個人頭 logo 就覺得幾好用都假~

lala said...

Me too la,上親日本人嘅堂都要囉下阿人頭logo黎做例子,佢地都未明,十萬個香港人有99999個都憎佢.

largeheadboy said...

lala︰你講緊大哥啊呵?不過樽洗頭水上面好似你另一個人嚟架喎~
你上乜嘢堂有日本人架?