Sunday, February 20, 2011

Lovely Day

今天看了英國導演 Danny Boyle 執導的 127 Hours,看得很投入,感覺就像跟男主角一同被困在石縫之中 127 個小時,令人完全透不過氣來。


叫我留下最深印象的其中一幕,就是男主角被困在石縫之初,用盡辦法希望把被大石夾着的手鬆出來,而這個時候 Bill Withers 的 Lovely Day 播出了。



本應是充滿着陽光充滿着生命的一首歌,突然成為了一個很大的諷刺。要是給我遇上類似的遭遇,我想我一早就已經失去了求生的意志。


看完這齣戲,還深深感受到戲中的壓力,要出去室外吸吸新鮮空氣,平伏一下心情。


不過感覺還是不夠,幸好又給我碰上買雙球送雙球的優惠,這個星期天又回復 lovely 了!

20 comments:

ayclui said...

完全透不過氣來嘅戲唔好攪我...
原來大頭嘅減壓方法係--> 食孖份, 呵呵呵~

naruto said...

竟然?我悶到覺得過左127小時喎,音樂我覺得嘈㖭,瞓唔到覺

supageti said...

原本已經唔覺得自己會睇依套,睇埋預告片更加覺得一定唔會睇,因為個主角好樣衰,哈哈!

L L said...

吓?我諗住睇架!

l.minor said...

我都覺得套戲幾悶,而且我感受唔到幾有毅力...

largeheadboy said...

ayclui︰雖然令人透唔到氣,但係好好睇呀我覺得~
咁人地買二送二我無理由唔要架 :p

naruto︰竟然乜呢?點會瞓呀呢齣戲,同埋啲配樂好得喎~

意粉︰唔樣衰喎呀主角,講樣衰我衰過佢好多喇~

laulong︰睇吖,好值得睇架,不過好多場我都要咪埋眼,因為我怕血~

l.minor︰我又唔覺得悶喎,雖然大部分時間得男主角一個人,但係我可以用全無冷場嚟形容呢套戲添~

maymay said...

我一定唔睇呢套戲,主角未C我已經窒左息

lau2tang said...

我都一定唔會睇呢套戲!因為我會代入角色,主角割斷手那一幕,我一定唔敢睇,所以,無理由畀錢人黎虐待自己架?

卡臣 said...

我有睇
好好睇
臨尾遇救
睇到我眼濕濕

naruto said...

你諗番啦,濃縮到半小時都得架,拖長嚟做,攝影又唔靚,剪接又舊

supageti said...

你想我話你個樣唔衰咋嘛 ~~

l.minor said...

naruto:
不能同意更多, Yeah!

大頭:
唔好怪我,睇戲都好主觀,有d人特別鍾意某d戲種

講個秘密你知,之前去大阪,機上有得睇127,但我睇咗另一套,結果返黎香港又俾錢去睇,我幾咁白痴~

largeheadboy said...

maymay︰主角最後無 c 度架~

劉鄧︰斷臂嗰幕我都無點睇,淨係見到好多紅色野囉。其實我覺得幾攞苦嚟辛架,但係套戲整體唔錯囉。

卡臣︰好野,有知音喇!最後我都流晒眼淚,忍唔住呀!其實之前都有眼濕濕~

naruto︰係喇,我都有諗過成套戲講主角點被困點做到咁耐呀,不過最後又唔覺搵野嚟做啊。啲專門野我唔識呀,不過我覺得啲剪接好有導演風格囉~

意粉︰我無咁嘅意思呀,不過如果你真係咁講我認囉~ :p

l.minor︰不能同意更多 <-- 好硬譯喎!:p
點會怪你喎,每個人口味都唔同架嘛。我都試過喺飛機上有得睇《告白》,但係當時唔識,都係好白痴咁返嚟香港畀錢睇~

瘋膏 said...

好極端喎, 一邊話唔好睇, 一邊話好睇, 我仲未睇呀, 要睇咗先知企邊面。

naruto said...

你睇番madonna嘅ray of light會知我講乜

http://www.youtube.com/watch?v=u80jv9j9AeA&feature=related

largeheadboy said...

瘋go︰去睇喇咁,我覺得男主角好型仔,淨係睇佢都抵啊~

naruto︰出動到娜姐,無晒野講喇~ :p
套戲開始各種萬人空巷的場面,想是要凸顯之後男主角一個人被困在谷底的孤獨。咁都有佢嘅理由嘅~

Anonymous said...

套戲我想睇, 但對呢位所謂型男主角,就有點保留, 之前睇過佢的戲, 唔係咁鍾意, 唔知導演可否改善他的演技呢?
大頭: 多謝你邀請我去府上吃飯!係呢,你家下在邊頭上班?

largeheadboy said...

蘭子(?)︰唔係吖,我覺得佢做得幾好吖。今年奧斯卡佢做司儀,好想睇下佢做成點。
依家返灣仔呀!你得閒想上嚟食飯就隨時 call 我喇~

Anonymous said...

客氣客氣!我都想食下優質住家飯,嘻嘻!
你估到係我真好, 其實留言有點麻煩, 要用匿名身份, 又來呢度看下你有無回覆。要想想辦法。蘭子

largeheadboy said...

蘭子︰一係你又幫自己開個 blog 囉~ :p