Wednesday, June 16, 2010

想家

房子的裝修工程開始了剛好一個半月,起初進度還算不錯,舊的東西很快就拆掉,牆身和地台也迅速平整過來,然後鋪上磁磚和地磚,心想這次應該沒有找錯師傅了。

不過,過去兩個星期工程的進度明顯慢了下來,我開始擔心工程能否如期完成,同時也不得不推遲本應這個星期開始陸續送來的東西的送貨日期。

叫人望穿秋水的櫃早兩天終於送了過來,師傅隨即開始組裝工作,不過訂造的櫃手工只算合格,很多瑕疵還有待解決,例如是衣櫃沒有底座、吊櫃遮住了窗子、擺放唱片的櫃間格不合心意。看見眼前的跟我原先想像的有一定距離,再加上中轉屋的租約快要屆滿而房子到了這一刻還是個爛攤子,心情難免受到影響。



這天趁家具店最後一天減價,買了心儀的餐桌和椅子,然後再到潔具店買了跟坐廁和洗面盆同一牌子的配件,算是替自己調整一下心情吧!


我在想,即使房子還沒有弄好,無論如何七月我也要搬回去。

27 comments:

小彭 said...

以你嘅決心及忍耐力, 無論如何, 中轉屋一到期你都係會搬返去.

supageti said...

有屋企果時就一日躝街躝到黑 ~~~~

naruto said...

哇!新馬生呀

舊馬生比人遺棄呀~嗚

largeheadboy said...

小彭︰係一定要返去呀,我已經冇錢交租就快畀業主趕架喇~

意粉︰我好痴家架其實,係間唔中至出吓街買吓餸之嘛。:p

naruto︰哈哈!諗咗一陣至知邊位係馬生!舊馬生之前食得太多有啲消化不良,要退役喇~

小頭 said...

仲有兩星期才七月,可能進度又再快到你唔信呢...

話時話,我個露營帳幕可以外借架 ^^

maymay said...

中轉屋唔可以延長租期架咩?
吊櫃遮住個窗確係唔多舒服,要改趁手,入伙後改就好麻煩!

歐巴桑 said...

個吊櫃又真係過份咗啲喎~~

歐巴桑

largeheadboy said...

小頭︰師傅今日又拍晒心口咁話叫我月尾 call 定搬屋公司喎,不過我真係無乜信心囉~
個帳幕我 book 住先囉,唔好借畀第二個住喎!

maymay︰中轉屋可以延長嘅,不過要逐日計又貴啲咁囉,同埋我真係我掛住間屋呀!
啲櫃有啲要做過,又要遲啲囉,我都唔敢諗得太遠喇依家~

歐巴桑︰吊櫃又要做過~
呢個唔過分喇,最過分係衣櫃個櫃筒無預手抽之餘仲要刮住地板咁拖出嚟囉!

naruto said...

原來我果時買姨媽傢俬係聰明嘅選擇

maymay said...

我都好後悔做入牆櫃,又貴又冇彎轉,依家你又步我後塵,唉~~

至叻都係樓上果個!

naruto said...

yeah!

largeheadboy said...

naruto、maymay︰訂造傢俬啲板我覺得好污糟,QC 又冇咁好,不過當初裝修師傅 offer 畀我,我就諗唔駛麻煩再去睇傢俬,就諗都冇再諗喇。不過訂造又真係好 fit 嘅。依家即管睇下整好晒抹乾淨感覺會唔會好啲喇。
姨媽傢俬我長期支持架,之前幾乎全屋都係佢。

naruto said...

我其實係怕D傢俬大陸做,無安全標準呀

姨媽傢俬就擺明蔗渣木囉,彎哂

各有各衰啦

Rempei said...

看來近日你都相當辛苦喎,頂多陣吧!

largeheadboy said...

naruto︰依家好多傢俬都係大陸做,姨媽傢俬好多都係,不過佢地就真係有制度好多。今晚行過姨媽,都有啲後悔點解唔幫襯佢地~

ken san︰六月尾喇,曙光應該就快出現喇......希望~

naruto said...

隔左4日,有乜進展?

largeheadboy said...

naruto︰啲櫃呀廚櫃廁所櫃呀叫做裝晒,唔啱嘅地方叫咗佢地改,聽日再批多次灰然後油牆,諗住七七八八喇,下個禮拜可以返歸卦,點知今晚發現個廚櫃吊櫃做多咗 20cm,放唔到雪櫃,咁又多一樣野要改喇!唉,無晒心機呀~

maymay said...

唔駛冇心機,有得改好過冇得改啦~~

maymay said...

有日同朋友傾開偈,我話羨慕佢過住退休悠閒生活,如果我都可以就好咯,跟住佢發左個短訊俾我:
黑夜已降臨,黎明還會遠嗎?
你看,日出多美啊!

lau2tang said...

就捱完啦,兄弟!好快就搬番自己個竇架嘞!

largeheadboy said...

maymay、劉鄧︰今日上到去清咗好多垃圾,可以叫做望真下間屋,驟眼睇都可以嘅,不過就仲有好多濕聲野未做。依家大野就爭仲未油牆、裝煤氣爐、裝燈、浴室個窗、補做的櫃,諗諗下都仲有幾多野要整,或者有啲要入咗伙至今可以搞得好。師傅話可能下個禮拜頭搵人清潔,之後我就可以搬返去喎~

naruto said...

to largeheadboy:
點解成日聽人講訂做傢俬,最後都係錯size?唔係師傅度哂尺架咩?

to maymay:
黑夜後會黎明,但黎明都會落狗屎

你回番比你朋友啦

largeheadboy said...

naruto︰係喇,上門親手度都唔啱,咁當初駛乜訂造喎!
有狗屎嘅黎明都好哩 hea 喎~

maymay said...

to鳴門兄:
落餃子可以擔遮家嘛,冇人叫你照頭淋吖!
我唔會俾呢d負能量朋友架))))))))

largeheadboy said...

落餃子嘅話,我會用個煲裝起佢~~

bethlehemstar said...

睇落都幾靚丫,不過係喎,點解個吊櫃尺寸超錯o既?宜家有無改番好呀?

largeheadboy said...

jackie︰改完都仲係錯,不過就費事再改喇,依家就成個吊櫃移向另一邊,無話再阻住個窗,但係到今日對門仲未補返嚟 @o@!