Friday, June 04, 2010

Really, Really Black

裝修師傅早兩天給我送上色版,着我從十多廿款顏色中挑選心水的顏色粉飾牆身。


昨天,也在進行裝修的同事借來有過千種顏色的調色色版。那一刻,我才發覺原來世界上的顏色可以有這麼這麼多。


white wing


tusk tusk



stem green



pink marble


不過,即使世界是那麼色彩繽紛,打從二十一年前起,這天的顏色就只有一種。

12 comments:

maymay said...

希望有一天,黑色會變回白色

ROY said...

可能會變灰......

supageti said...

我覺得係紅色。

largeheadboy said...

但是無論怎樣,那一天永遠都是黑色~

galaxy said...

咦~~有點白光喎。

largeheadboy said...

真係?希望唔係個 mon 上面嘅灰塵喇。

Rempei said...

提一提您,色版會比實際油出來時淺一些的

largeheadboy said...

ken san︰依家就係揀咗出面嗰隻 tusk tusk,希望出嚟嘅效果 ok 喇~

naruto said...

仲有得溝色㖭架,但貴D,好好玩架

largeheadboy said...

naruto︰我依家呢隻應該都已經係溝出嚟,睇色板揀咗好耐架喇。

naruto said...

我講嘅溝色係無色板㗎,自己拎張pantone或一張顏色紙,佢地就會溝出嚟

largeheadboy said...

naruto︰咁強架可以?我好求其,本來得十幾種顏色我揀我都收貨。