Monday, January 30, 2012

第四回︰山科.宇治

第一天來到京都時,不小心在車站看到毘沙門堂的海報,被那鋪天蓋地的紅葉吸引過去。之後在網上搜尋,發覺毘沙門堂原來就在京都駅一站之外的山科。雖然知道最動人的時候已經過去,這天還是決意到那裏走走。


根據指示,走出山科駅然後往山上走二十分鐘就到毘沙門堂。這天天氣很好,沿途是寧靜的住宅區,雖然路有點坡度,但走得不算太吃力。


網上的資訊果然沒錯,毘沙門堂的紅葉的確已經散落得七七八八。已經十二月中,還是別奢望有漫天紅葉的場面了。


其實毘沙門堂的美,並不是在紅葉見頃的時候,而是紅葉開始掉落,然後密密麻麻把整個地面鋪滿,驟眼看來就像一大片火海的時候。看,人家的照片多美。


同一個取景位置,現在不僅樹梢光禿,連地上的落葉也不知所蹤。


倒是旁邊還有大量落葉,算是個安慰吧!


其實紅橙黃綠的畫面這裏還是有不少的。


毘沙門堂離京都這麼近,有機會絕對可能再來。這一刻雖然還身處京都,但我已經開始籌算着下一次重遊。


走回車站時選擇沿着山科疏水道走了一小段。據說在春天,這裏是很不錯的賞櫻地點。


在京都駅稍稍停留片刻,我們再次出動。在京都僅餘的幾個小時,我們又一次來到宇治。


宇治的紅葉通常比京都的晚紅,所以要找紅葉看一點都不難。


對宇治這個地方很有好感,離京都不遠但遊人不算太多,永遠都給人一種很閒適的感覺。


即使沒有什麼特別事幹,就簡簡單單坐在宇治川旁看着橙橙紅紅的山頭又或者站在河上捕魚的大鳥,已經是很好的節目。


就在宇治川旁的中村藤吉平等院店,也是另一個叫我一再重遊宇治的原因。可惜這次剛巧碰上這店的冬季休業,無緣對着宇治川吃我喜愛的抹茶甜點。


這個季節來宇治,怎可以錯過興聖寺


上次來興聖寺時紅葉正盛,遊人絡繹不絕,要在這道門拍一張外面一片通紅但又不會把遊人攝入鏡頭的照片絕不容易。今天遊人只得三三兩兩,但就連紅葉也有點凋零。


賣賣廣告,有興趣重溫四年前兩年前我遊宇治的情景嗎?(雖然做的和看的都是差不多~)


興聖寺前的琴坂在寒冬來臨前的一刻,盡力將最燦爛的一面展示出來。


紅葉呀,找年再來探望你們好嗎?

21 comments:

maymay said...

紅葉,我好想念你啊))))))

小妹 said...

宇治,我也好想念你啊))))))
如果是夏天去,就可光明正大的去吃宇治金時了吧?

L L said...

確是很值得去的地方,你真是要遊日本博客的指路燈!

卡臣 said...

紅葉...斜落我心寂寞時

Cat said...

都唔一定要成地紅葉先靚啫。6, 7, 8, 11都好靚呀!今次無講食既?

largeheadboy said...

maymay︰你唔係應該成個日本都好想念嘅咩?^^

小妹︰咦,原來我每次去宇治唔係秋天就係冬天,搵次夏天去都好喎!食住冰望住條河應該都好正~

laulong︰不過我都成日要參考其他人嘅行程架。所以寫遊記不單只可以給自己做個記錄,亦都可以造福後人~

卡臣︰好彩我都有玉女 vivian 嘅紅葉...落索的時候~

cat︰要食啫,easy 喇,下一篇又有架喇 :p

TY said...

宇治真係好舒服, 好喜歡在平等院靜靜坐著,個心覺得好平靜...

毘沙門堂...OKOK..已經編入"若果秋天去京都"既行程啦!!! 嘻嘻~ Thanks 大頭兄~~

naruto said...

好感動呀,仲有第四回,相信離爛尾不遠已

joeyee said...

我仍然覺得大頭兄應該去京都住番一兩年.

Cat said...

我仍然覺得大頭兄應該去京都住番一兩年 X 2
有無諗過去短住呀?

小彭 said...

宇治真係一個好地方!

ayclui said...

To Cat: 如果唔駛做有得食, 我諗個個都想喺日本住番一兩年~^^

大頭, 呢篇又真係無食o野嘅? 京都, 我都想再去多一次~

largeheadboy said...

TY︰平等院第一次去宇治嘅時候去過,之後每次都係過門不入,反而中村藤吉就每次都有去,好膚淺啊我~
你唔係話春天都去京都咩?

naruto︰第五、六、七、八回正在積極籌備中,我自己都好感動!

joeyee︰我都好想,不過大多俗務要理大多野放唔低,唔可以好似啲京都人咁瀟灑囉~

cat︰我呢啲打工仔,係等六合彩中咗至可以離開呢度去第二個地方短住。今晚七千萬唔知中唔中到呢?

小彭︰下次去京都我應該都會繼續去宇治行一行。你都會個呵?

ayclui︰下一篇會有中村藤吉架喇!:p

the inner space said...

琵琶湖畔的幾個小鎮景緻都不錯的,
西岸:近江今津,近江舞子,比叡山坂本。etc
東岸:彥根,近江八幡。etc

遊琵琶湖的船遊,恐怕太久,若有時間,可以一試!

噢!我是由 naruto 大叔處,游過來的哈哈哈哈!

韻味熊貓 said...

你係咪住係日本架?

largeheadboy said...

inner space︰你好呀!似乎大叔令我地認識多咗好多朋友喎~
比叡山我都想去咗好耐,不過仲未排到佢。彦根之後會去,食一食近江牛~

佛爺︰係呀,我當咗自己住喺日本架 :p

the inner space said...

yes! 認識新朋友靠串連,
彥根城很小,比起大阪城,姬路城,和名古屋城,蚊脾牛脾!

不過我果次在松坂吃了松坂牛,又準備去神戶再吃,就沒有試近江牛。

等兄台試過的賽後報告!

largeheadboy said...

inner space︰我只係留咗兩個零鐘喺彦根,只係喺外面遠眺彦根城。個個天守閣都係差不多架喇~
松坂牛高級得多,好似未食過哩我~

韻味熊貓 said...

日本有過農曆新年既咩?

the inner space said...

個次的重點遊是去伊勢神宮,再去睇二見浦夫婦岩,回程在松阪吃牛刺很好吃,就多留吃埋晚餐牛料理,很晚才回到名古屋投宿。

近江牛高啲,還是松阪牛高啲,我唔知道評價。最好兄台去開,兩種都試埋,做兩個賽後報告!

largeheadboy said...

佛爺︰日本人剩係慶祝元旦,華人就慶祝農曆新年。你係講間鋪頭休息呀?應該唔關新年事嘅,佢十二月休息兩個禮拜,元旦前就已經開返。

the inner space︰松阪牛好似貴過近江牛架。我食完近江牛,覺得係肉味好濃咁囉。希望下次有機會食下松阪牛喇~