Tuesday, May 16, 2006

風暴前夕

今天的早餐繼續是 pret a manger ,這回是蜜桃乳酪和杏仁牛角包。牛角包外層香脆,中間濕軟,杏仁味濃烈。pret 從未令我失望。



午飯時間到了灣仔電腦城看手提電腦,打算仿傚網友 supageti 做遊記 blog 。對手提電腦一竅不通的我之前打算花七千多元買一部重達 2.9kg 的笨重型號。經同事提醒,原來 notebook 可以輕至 1.6kg ,當然一分錢一分貨,以我原來的 budget 跟本不可能要求又薄又輕的型號。現在看上了一部接近 $12,000 ,正在猶疑中......

在可能懸掛八號風球之前的晚上,到了九龍城清真牛肉館晚飯。自從不吃牛肉之後,已有差不多十年沒有再光顧這食店。最近開始慢慢重新接觸牛肉,加上這陣子愛到九龍城找東西吃,經常看到這店大排長龍,於是決定這晚重遊舊地。點了牛肉餅、咖哩羊、擔擔麵和餃子,牛肉餅依然肉汁豐富,味道濃郁;咖哩羊十分軟棉,只厭辣了一點。埋單 $91。







很有趣的紙巾盒!



九龍城,we are back!

係喎,聽日唔知有冇得放早呢?

7 comments:

lau2tang said...

點解唔食牛肉十年現在又食翻嘅?

largeheadboy said...

以前覺得牛牛好可憐
又要耕田又要比人剝皮比人食
依家......算吧啦!

supageti said...

呢間o野o既牛肉餅真係勁正!

係羅,既然戒o左就唔好食番啦,對皮膚唔好嫁!嘻嘻!

lau2tang said...

係囉!Supageti驚你同佢爭食呀!^-^

largeheadboy said...

咁我食咖哩羊囉!
諗番都想再去食!

supageti said...

咖哩羊, 我又岩啫 ~

大頭仔, 買 notebook 一定要輕, 否則你唔會鍾意帶住佢四維去! 睇多幾個牌子啦, 依家 notebook 都又平左又輕左又薄左, 選擇多左好多。

largeheadboy said...

知道,依家專攻 1.8kg 以下。