Tuesday, May 30, 2006

運動日

這幾年來,周一的午飯時間都是跟同事打乒乓波,做做運動輕鬆兼聯誼一下。大汗的我雖然每次都會渾身濕透,但為免麻煩,都不會沖身,一身香汗走回公司繼續工作。今天同事邀約打羽毛球,這次似乎不得不洗澡了!羽毛球比乒乓波激烈得多,一小時下來全身酸軟,臉紅得像火燙一樣,還給同事取笑哩!不日少做運動,這一小時的汗水流得絕對值得。

晚上到了深水埗試試聞名的維記豬潤麵,三個鋪位都幾乎爆滿。點了豬潤餐肉米粉和介央多士,豬潤確是不錯,湯底清甜,就像小時候媽媽給我們弄的豬潤水。



不過如果要二揀一,我會到附近的雲南風味米線,那裡的湯底鮮甜得多之餘亦更具特色。

介央多士沒有驚喜,可能是攤冷了,但凍奶茶好得。



隨後到腦場看手提電腦,還沒有下定主意哩!是日飯後甜品是松記的刨冰和幻彩明珠,後悔捨棄平日至愛 summer 而選擇刨冰,沒有下次了!

5 comments:

supageti said...

大頭仔咁鍾意食野, 一定要打多幾次波至得, 嘻嘻!

largeheadboy said...

係呀,我很為食又很大食
唔係點得我咁肥肥白白!

supageti said...

咁 Post 張玉照上黎睇下吖! ^^

largeheadboy said...

哈哈,TE 有我的玉照架!

supageti said...

你係個頭大左 d d 啫 ~ ^ ^