Wednesday, May 24, 2006

心大心細

距離七月的旅行尚有個半月,行程還未落實。這兩天便經常留連東橫 inn 的網頁,不時更改住宿,一時想多留一天在旭川,一時又想早一晚到札幌,好讓有多些時間欣賞長滿花朵的大通公園。改呀改,郵箱內全是訂房和取消通知。不過,是時候立定主意了,因為七月份的住宿確實超爆。

很久沒有坐在家裡吃飯的感覺,這天買了兩棵西蘭花,弄了蠻好吃的茄醬螺絲粉。其實做意大利麵的功夫不多,不消半小時便可以開飯,既健康又可口。



飯後甜品是 starbucks 的朱古力和檸檬味 lamington 。咦,五蚊粒,乜加咗價呀?

9 comments:

lau2tang said...

咦!碟意粉無肉嘅?
市道好,業主加租,好多嘢都加了價,咁咪羊毛出在羊身上囉!可惜人工又唔見有得加!^^

largeheadboy said...

有肉架,有啲火腿絲架!
唉,乜都加,我人工卻冇得加,你都咁慘呀?

lau2tang said...

我試過八月中到過大通公園,但無乜見過花喎!如果留在旭川,反而可以即日來回富良野!

supageti said...

估唔到大頭仔識煮野喎 ~

行程既野決定左就唔好三心兩意喇,時間太有限,點都唔會覺得 perfect!

largeheadboy said...

其實起初訂了三晚旭川,有兩日入美瑛富良野(嗚,supageti 上次你住的四季之宿一早已 full 了!)。之後,開始發覺第三晚其實可以住札幌,第四日便可將行李存在旅館,晚上才搭 hamanasu 到青森,於是便改訂札幌。隨後又覺得可以在留多一日在旭川,去動物園又好,再去美瑛都好,於是又改回旭川。依家最後又改回札幌!我諗大通公園冇花都有青草!

明唔明我講乜呀!︿︿

煮意粉毫無難度可言,最緊要係個醬 ok。我呢隻日式番茄醬幾得,吉之島貨色!

supageti said...

講真,正如劉鄧話齋,大通公園真係無咩o野睇 ~

largeheadboy said...

咁去食嘢算喇!好想再去吃根室花 maru!

Anonymous said...

這個lamington我見過,是什麼質感? 像糯米糍。

largeheadboy said...

pik,
對啊,其實是小蛋糕一個,軟軟綿綿!