Monday, June 30, 2008

星期日的 España

這篇是由駐巴塞隆納記者實地報道。

這兩天在巴塞隆納,旅館和旅遊服務處的職員都說巴塞隆納不會像馬德里一樣,在街頭有大電視直播歐洲國家盃的賽事。傍晚走在巴塞隆納的 La Rambla 大街,再一次證實這晚要跟西班牙人一起看決賽直播,就只在到酒吧。



晚上八時四十五分球賽開始後鑽進一家已經擠滿人的 tapas bar,點了 sangria ,然後跟大伙兒一起狂呼。




比賽到了第 33 分鐘,整家 tapas bar 陷入一片歡呼之中。



下半場加時三分鐘完結後,我感到巴塞隆納市的每一個角落都在震動。



La Rambla 上,只看到一片黃紅色的旗海和紅色的球衣。




往 Plaça Catalunya 的路上,跟大家一起大叫 España!España!




群眾實在太興奮,連新聞直播也不能順利進行。



後來連煙花、炮仗也出場了。當然,向歡呼的途人噴水更是少不了。



由於駐巴塞隆納記者已整天在街頭活動,跟大伙兒狂歡到凌晨一點就不得不回旅館休息。不過,即使現在已經是凌晨兩點,街上的人還沒有離去。明天他們要上班上學嗎?

45 comments:

supageti said...

星期三至六呢?呵呵 ~~

lau2tang said...

我依家好眼瞓!
如果今日唔使返工就好囉!

Anonymous said...

等左44年先再成為歐洲冠軍,梗要熱烈慶祝啦~~

maymay said...

呢位記者先生好勤力喎,做到凌晨兩點都未收工!

光.軍 said...

記者先生您為眾友實地報導之餘.亦要為自己o既安全著想呀.電視新聞報導有滋事份子借勢搞事呀.. :X

largeheadboy said...

意粉︰禮拜三至六甚至禮拜日日頭嚟梗架喇,早兩日搭車過嚟巴塞隆納時寫咗啲咁,最衰呢度房冇 WIFI,要落地下至有。

劉鄧︰我瞓咗七粒鐘喇,依家都好精神下。不過你都就收工喇!~~

ROY︰原來等咗 44 年,怪唔知得咁開心喇!西班牙今日應該全國慶祝,乜都唔駛錢喇!

MAYMAY︰朝十晚二,好辛苦呀!尋晚飯都冇食呀!一陣又要在烈日下開工喇!^O^

光.軍︰我都預咗實有人搞事,所以我通常都會企埋一邊,有乜事即閃。其實尋晚成地都啤酒罐同埋玻璃樽,都幾危險。

Anonymous said...

玩得夜都會肚餓,咁夜仲有無宵夜食??

naruto said...

D波牛輸贏都攪事,好麻煩

largeheadboy said...

rempei︰都仲有啲 bar 未收,但就冇諗過去食。都有啲啲餓嘅,但就實在太眼瞓,一攤落床就瞓着。

naruto︰不過我地現場睇又覺得好好玩!^T^

largeheadboy said...

尋日下晝到咗法國阿維儂,今朝去了看薰衣草,下晝就去咗附近嘅 ARLES 看鬥牛。聽日會由朝搭車搭到晚,成十一點至到佛羅倫斯。

樓下的同事,今晚住你介紹的hotel splendid ,又真係幾splendid,依家仲有埋WIFI添!

supageti said...

鬥牛咁殘忍!>_<

maymay said...

薰衣草花田壯唔壯觀呀?

largeheadboy said...

尋日搭車搭到傻,去到兩日前訂好今明兩天繼續會住的旅館竟然話冇我地 booking ,好彩最後都畀到房我地~~
今日去咗比薩睇斜塔,又去咗文化遺產小鎮 Siena,食咗好多 gelato!聽日就行多一日 florence,然後後日落羅馬。

意粉︰呢度嘅鬥牛唔係用刀插隻牛,只係徒手套啲圈落牛角度,不過我都覺得隻牛好慘。

maymay︰薰衣草係就係靚,但係唔知點解覺得日本嗰啲靚啲!>_<
不過呢度啲太陽花勁得!

supageti said...

講下講就番來喇噃 ~~ ^^

lau2tang said...

又薰衣草又太陽花,妒忌!

Anonymous said...

好想看勁得的太陽花哦!
不如你返來,出呢張相先啦.

supageti said...

聽日番到喇喎 ~ ^^

Ellen老師 said...

大頭叔上機未呢?有D 掛住喎!

supageti said...

帥哥唔晌樹,有 d さびしい呢 ~  

Anonymous said...

我覺得意粉咁講, 帥哥會囂架! ^^

supageti said...

唔講佢都囂嫁啦 ~ 哈哈 ~

maymay said...

講左仲囂,囂過舊{X}!呵呵!

lau2tang said...

斷估都返到了~
歡迎歡迎~~

supageti said...

師妹:{X} 係咩呀?有 LV 咪俾佢囂一陣囉,呵呵 ~

〔趁網主未蒲頭一於搞亂個場,哈哈 ~ 〕

Ellen老師 said...

我話要LV喎!

maymay said...

{X}=網主
得閒冇事黎搞事,嘻嘻~~

lau2tang said...

仲未見人嘅?

Ellen老師 said...

梗係玩【創】個心啦!
又或者有時差,而家出左去玩!

supageti said...

可能仲晌羅馬唔捨得番來呢,哈哈 ~

maymay said...

諗諗下搞事搞唔過喎,容乜易網主嬲起上黎,唔送LV俾我架~
咪喇,都係閃喇,大家合作D,當我冇黎過呀吓~~

Anonymous said...

咦.....
仲未見人既...

supageti said...

可能o係屋企大昏迷緊都唔定 ~~~ :p

largeheadboy said...

各位親愛的朋友,我終於返到香港喇!本來我應該尋日下晝到埗,點知人算不如天算,過了很悲慘的幾日,我仲上完京啱啱至入門口咋。我真係諗過返唔到嚟架,嗚~~~
我會另文同大家訴苦呀,應該~~

lau2tang said...

咁大劑!?
喺羅馬出事?
定喺班機delay接唔到?

supageti said...

很悲慘的幾天?咁大件事?

Ellen老師 said...

下...悲慘的事穴竟然有幾日呀!
叫你唔好貪平啦!

Anonymous said...

平平安安回來就好了.
留個鬆弛熊比你, 等你鬆弛下啦!

Anonymous said...

上完京!
東京?南京?北京?

唔見左行李?唔見左證件?

maymay said...

整乜咁慘呀?!

supageti said...

帥哥真係昏迷不醒牙?

Ellen老師 said...

其實大頭叔重未返香港!

supageti said...

Um(托眼鏡)… 似喇 …

largeheadboy said...

好忙呀!好多苦水要吐呀我!

Anonymous said...

好勁! 和我當年的照片不一樣, 好多人呀! 歐洲看球賽很有氣氛!

largeheadboy said...

貝拉︰雖然唔算係在球場內親身睇,不過都好熱鬧好有氣氛,確實係一次好難得的體驗。