Wednesday, October 30, 2013

到處留情

八日七夜的旅行轉眼就過,很快又再次腳踏實地。



天公算是造美,出發前天氣預報說幾乎天天都下雨,但很幸運地去到現場還是遇上了兩三天大晴天。


雖然紅葉在陰天灰雨下又另有一番美態……


但始終紅葉在藍天下最是好看。


很想去的乘鞍高原因為天雨關係沒有去,算是這次的一大憾事。



不停的浸、不停的吃、不停的看風景,我想要的就是這樣簡單。


行程最後回到東京,只有不到廿四小時的時間。第一次在東京沒有逛過新宿(雖然坐山手線時有路過),相信也是近年第一次沒有踏進 uniqlo 的門口(雖然之前也有在高山的 GU 血拼)。時間在這裏永遠都不夠用。


這次旅行要多謝團友的精心策劃和包容忍耐,而我就沒有太多貢獻。想來想去,我的貢獻或者就只有清理團友吃不完的東西(這個我可非常樂意,而且也絕對有空間),又或者在開車時播放大家都可以和着唱的精選金曲。


多半爛尾的遊記不知道有沒有面世的一天,不過我相信在另一個平台應該會出現另一個版本的遊記


這個時候,就只好靜心等待下一次的出發。


21 comments:

卡臣 said...

片片紅葉轉, 美呀~~

the inner space said...

自駕遊去埋未落雪的白川鄉合掌村正呀 。。。。回程還去新宿和淺草的雷門就更加不枉此行矣!

ayclui said...

再次腳踏實地 --> 呢種實地唔想踏...想成日喺日本啊~

L L said...

白川鄉,我是春初去,殘雪未消。

largeheadboy said...

卡臣︰見到成個山又橙又黃,我已經覺得不枉此行。比起櫻花,我鐘意紅葉多啲。

space︰今次去白川鄉感覺唔係咁好,好多遊客(自己咪又係遊客)好多人,同埋啲葉未係好黃~
有冇留意雷門個燈籠其實係塊布嚟?個燈籠好似運咗去京都翻新,我係專登去影塊布,期間限定啊 :p

ayclui︰我都想成日喺日本,不過要喺度努力搵旅費啊!你好似都就快唔駛喺度喎~

laulong︰白川鄉四季都咁靚,只係唔好咁多遊客就好了。

Cat said...

第九張好似模型咁嘅??

lau2tang said...

你換咗架乜嘢相機?

The Inner Space said...

專登去影塊布 。。。

哈哈哈我留言前見到喺塊布,以為兄台不是去淺草的雷門,而是另一間廟只是掛塊布 。。。。就急急去 google 日本,查查 金龍山 雷門 淺草寺,原來是十年一度的 除舊佈新,到十一月中才掛上新的。

Anonymous said...

另外 。。。

你說:去白川鄉感覺唔係咁好,好多遊客(自己咪又係遊客)好多人 。。。


相信兄台領悟到,我曾說過:

如今
去富良野看花田,變成香港人的後花園,
去層雲峽浸溫泉,好像香港人的公眾浴室。

的說法!

The Inner Space said...

ops 以上是 from the inner space 的!

largeheadboy said...

cat︰呢張用咗相機嘅模型 mode 影,好好玩,其實第一張都有用到架。

劉鄧︰大部分都用 lumix 7,舊年買落,仲有啲係用 iphone。

space︰我之前喺 youtube 睇咗一段片,講話換咗塊布上去,見咁有趣咪專登去影張相囉,個燈籠應該差不多歸位喇。
我當然記得你講過呢番話。依家啲円平咗咁多,全世界都湧晒去日本咁濟,真係有好有唔好~

lau2tang said...

舊年買落,但無乜點用過吖嘛!
定係都無乜點post過呢架相機的相上來?
一望就知唔多似以前影開的相機。

l.minor said...

d相好靚,我都有好幾個旅行遊記爛尾

largeheadboy said...

劉鄧︰舊年去年末年始之前買,所以睇返嗰個遊記有部分相都係呢部機影,不過的確唔係去旅行都冇咁點用佢~

largeheadboy said...

minor︰謝謝~
我地一齊組織個爛尾遊記同盟吖 :p

naruto said...

第5張相係collage?定一張相嚟架?

ps:到我到我,接力

再ps:咪教壞minor

largeheadboy said...

naruto︰你唔係第一個覺得呢張相做咗手腳,其實當時現場就係咁樣,後面嘅山有陽光曬到,而湖面啲霧仲未散,所以就上面光下面暗~
ps︰好呀,你要影多啲靚相返嚟呀!
pps︰minor 應該已經係爛尾遊記同盟嘅鐵膽喇~

l.minor said...

唉~同盟成員揮手區報到

你地講果張相,我都以為Ps/重曝做成

largeheadboy said...

minor︰同盟要招攬多啲成員返嚟呀!第一步就要去多啲旅行先!
Ps/重曝呢啲連個名都咁深嘅我邊會識喎~

ayclui said...

睇怕我都有資格入爛尾遊記同盟...我有幾個遊記都未開始寫...>.<

largeheadboy said...

ayclui︰越積越多爛尾遊記其實幾開心架,即係代表你去得密成日都有得飛啊~