Thursday, June 15, 2006

七月夏の旅

在三個月前訂機票訂住宿時覺得今次旅程很遙遠,轉眼間距離出發只有三個星期。今次行程橫跨北海道和關東關西地區,相信疲倦定必會了,最怕還是在攝氏四十度高溫下汗流浹背的情況!



7.7 香港 ~ 東京 ~ 札幌
宿︰急行はまなす

8.7 札幌 ~ 帶廣 ~ 釧路
宿︰東横イン釧路十字街

9.7 釧路 (くしろ湿原ノロッコ号)
宿︰東横イン釧路十字街

10.7 釧路 ~ 美幌峠 (ニューピリカ号)
美幌峠 ~ 宇登呂(知床ウトロ号)
宿︰宇登呂いるかホテル

11.7 宇登呂
宿︰宇登呂いるかホテル

12.7 宇登呂 ~ 知床斜里 ~ 網走 ~ 旭川
宿︰東横イン旭川駅前

13.7 旭川 ~ 美瑛 ~ 旭川
宿︰東横イン旭川駅前

14.7 旭川 ~ 富良野 ~ 旭川 ~ 札幌
宿︰東横イン札幌駅北口

15.7 札幌 ~ 東京
宿︰急行はまなす



16.7 東京 ~ 京都
宿︰東横イン京都四条烏丸

17.7 京都
宿︰東横イン京都四条烏丸

18.7 京都 ~ 名古屋
宿︰東横イン名古屋駅新幹線口



19.7 名古屋 ~ 飛騨古川 ~ 高山
宿︰高山Best Western Hotel

20.7 高山 ~ 名古屋 ~ 東京
宿︰東横イン新宿歌舞伎町

21.7 東京
宿︰東横イン新宿歌舞伎町

22.7 東京
宿︰東横イン新宿歌舞伎町

23.7 東京 ~ 香港

23 comments:

supageti said...

嘩嘩嘩!精力充沛!

lau2tang said...

嘩!充分用盡手中JR Pass 喎! 最尾東京那三天去那裡呀?你坐西北?!你我同一班機回港喎!真有綠!

largeheadboy said...

supageti,
精力充沛?冇法啦,買 pass 就要去盡!

劉鄧,
係呀,我都係西北呀!睇會唔會撞到!劃位未呀?我地劃二人雅座呀!
東京未計劃呀,行街食咁囉!

supageti said...

同一班機梗撞到啦!哈哈!你地好有緣啫 ~

Anonymous said...

嘩,好厲害,由北海道到京都名古屋高山!

largeheadboy said...

supageti,
我地個樣到時一定好殘、曬到好,劉鄧應該很容易認出我們!

jason,
有時有張 pass 在手反而可能會累你!

lau2tang said...

你有三日時間在東京休息,應該唔會咁差呱!
我都劃了位,三個人,劃了第四十幾行窗口位。

Anonymous said...

常磐線一日遊:早上出發往龜有浸溫泉,中午食燒牛肉加龜有街市掃街,下午松戶bandai mesuem,然後回北千住食晚飯兼行街

Anonymous said...

話咁快仲有3星期了.

largeheadboy said...

劉鄧,
我地都係四十幾行喎!
東京到時三十幾度,日日在街上逛,不殘才怪!

阿明,
炎夏浸溫泉,我怕中暑喎!
你的遊記很詳盡,期待更多好介紹!

貝拉,
謝謝陪我一起倒數!

lau2tang said...

好啦,到時相認啦!你見到手中拎住水蜜桃的便是我了!水蜜桃就作為見面禮,好嗎?

largeheadboy said...

你一定買到水蜜桃嘅咩?
好呀,到時我又搵吓身上有乜嘢可以回敬番你!

lau2tang said...

全程主打水蜜桃!買唔到我便最後一天停甲府,誓不罷休!

largeheadboy said...

劉鄧,見你都開個新 blog 喎,會唔會有即場報道呀?

lau2tang said...

我住的溫泉酒店好多都無得上網,唔會有即場報道喇!開個新Blog是方便將資料集合在一起;另外想試試yahoo 個 blog 的 function 如何,好唔好用!

largeheadboy said...

劉鄧,我都學你喺 yahoo 開咗個 blog!

lau2tang said...

現在用的blog有一個唔好的地方,blog主以外的人好難check有否新的留言。

largeheadboy said...

同埋 blogger 好似冇乜太多 add-on 嘅嘢!

lau2tang said...

大頭仔,
你買了旅遊保險未呀?我幫襯了道亨旅遊,十一日金計劃保費$139,都算便宜。

largeheadboy said...

咦,咁橋我尋日下晝都 check 過道亨保險,上次都跟佢地買。我 17 日要 $156!要呢兩日買了!

lau2tang said...

我幫襯是貪他們有一個廿四小時全球支援熱線,而這熱線更是collect call,有事的話,聽到廣東話我會安心些!

largeheadboy said...

乜唔係全部都有全球支援熱線嘅咩?
無錯,身在外地,有起事上嚟(大吉利事)聽到廣東話真的會安心些!

lau2tang said...

我試過經旅行社買藍十字,佢無畀全球支援熱線的電話給我喎!我都唔知有定冇?但道亨最好的是它的求助電話是collect call,萬一有事身無分文,都不怕聯絡不到他們!