Tuesday, January 26, 2010

day 3︰京都到着

早上醒來打開窗簾一看,心想這天應該是美好的一天。


之前一晚已經幹掉兩匹伊勢海老,沒想過早餐也會浮誇到繼續有龍蝦登場,雖然這次只見頭不見身。


昨天晚上來到旅館之後,外面不但很冷而且又刮着大風,我們都沒有再走到戶外。這天離開時終於有機會看清楚這家旅館的樣子。


一場來到答志島,理應多留一會四處走走,看看這裏的漁港,可是回鳥羽的渡輪班次不太頻密,八點半之後要到十點才有另一班。為了更善用時間,我們還是決定吃過早飯就到碼頭趕船去。


這天實在早起,才九時多我們已經坐上往名古屋的みえ號。接近兩個小時的車程,最好就是用來補眠了。


回到名古屋,在名鉄百貨店的餃子の寿屋買了一盒熱騰騰兼且超好吃的餃子回東横イン取回行李時享用。正因為這盒餃子太好吃,之後準備上新幹線前看見還有二十分鐘時間,就匆忙走去多買一盒,最後弄得一頭大汗之餘還幾乎錯過了火車。


京都,我們又見面了!


在京都的三天,原本先在四条河原町的スーパーホテル住上兩天,然後在十二月三十一日大晦日搬到附近另一家早幾年住過但感覺不太好的旅館。取房時順口問問職員,竟然大晦日那天這裏還有房間,於是我們就毫不猶疑即時付上三晚的房租。


這家開業才一年多的スーパーホテル位於京都最繁盛的地區,旺中帶靜,地點非常優越,走幾步路就已經是新京極、高島屋。叫人感動的,就是它還有無料的國際電話服務。下次再來京都,四条河原町的スーパーホテル是不二之選。


除了三十三間堂之外,在京都的這幾天沒有特定的節目,既沒有時間表要跟隨,也沒有非去不可的地方,一切都可以很即興。於是我們先花半個小時,在衹園的茶寮都路里排隊吃抹茶芭菲。


之後我們漫無目的地走,從衹園到花見小路,然後再由鴨川鑽到白川,最後又回到新京極。一面走一面看,不經不覺就已經天黑了。


不想花腦筋找地方吃晚飯,就走進永遠不會叫人失望的かつくら的四条寺町店吃炸豬扒,當然還有不斷供應的熱飯、椰菜絲和味噌湯。


回到旅館,吃着草莓和焦糖忌廉卷,就決定明天到奈良吧!

17 comments:

小妹 said...

之後我們漫無目的地走,從衹園到花見小路,然後再由鴨川鑽到白川,最後又回到新京極。
>>>> 嘩~行家再現!!

小彭 said...

即係阿大頭行家又行左好多地方呀? 唔知點解, 我一望住京都地圖就頭暈, 諗起要坐巴士又驚... 可能係第1次去京都嘅陰影帶來後遺症啦!

lau2tang said...

好彩今次我唔係團友之一啫!
咁行法,要帶多鞋同搵間有按摩椅ge酒店先得囉~

largeheadboy said...

小妹︰全部都好近之嘛,行咗幾個鐘之嘛,濕濕碎喎對我嚟講。^o^

小彭︰京都我完全無問題喎,搭巴士係淨係驚由車站去旅館拖住隻喼嗰程逼唔到落車咗喎。
有機會好想再走吓京都,越去越鐘意呀!你都唔好淨係掛住名古屋喇~ ^t^

劉鄧︰呢日都唔算甘喇,之後連續兩日喺四条行落去京都駅,對腳直頭唔係自己咁濟呀!:p

supageti said...

京都的確係一個用腳慢慢行既好地方 ~~~ ^^

largeheadboy said...

意粉︰好彩師姐你撐我!下次同你喺櫻花樹下慢步鴨川呀吓~ ^t^

maymay said...

茶寮都路里新店闊落d喎~~

supageti said...

但係我好懷疑鴨川旁邊有無櫻花樹喎 ~~~

Ellen老師 said...

【自稱很熟悉京都】~~~~原來係你!

咁行法!都話網上D人係癲啦!

joeyee said...

免費長途電話?! 嘩, 好過JAL喎!

largeheadboy said...

maymay︰我未去過之前嗰間呀,我剩係去過高台寺嗰間,無咁多人啊!
下次你就試下新店喇!

意粉︰點都有一兩棵嘅,無就轉移陣地去哲學之道囉!:p

老師︰京都唔係好熟啫我,我都係熟京都大酒樓兩點鐘下午茶大中小點 $8.8 啫~ ^t^
真係唔係好多路咗喎,去去去旅行梗係要行路架喇~

小儀︰不過就限每次三分鐘之後就自動斷線囉,當然你可以三分鐘又三分鐘又三分鐘囉。同埋又唔係間間有喎,之後去上野嗰間又無喎。JAL 其他地方得咪得囉~

歐巴桑 said...

我也很喜歡做行家呢
整天趕行程有時都幾辛苦o架^t^

Rempei said...

京都確是百去不厭的好地方!

largeheadboy said...

歐巴桑︰行多啲睇嘅野又多啲~
呢幾日喺京都真係好舒服,唔駛點趕車,不過離開咗京都之後就日日都要睇住時間表做人 lu~

薯嘜︰今次我未離開京都就已經開始掛住佢,下次點都要留耐啲喺京都,同埋最緊要住番 super~ :p

小彭 said...

如果我無記錯同認錯, 鴨川旁又真係有櫻花, 同埋有d草地位可以野餐, o個次搭車經過見到, 好想跳車.

naruto said...

今次比心機砌相喎!幾靚

largeheadboy said...

小彭︰好野有小彭報料,咁師姐等住同我漫步櫻花樹下呀!^t^
堂主,下次乜都係假,跳咗先吖嘛!

naruto︰其實砌相同揀相有時仲花時間啊!