Monday, May 06, 2013

20120902︰美馬牛 Gosh

時間一轉,又回到去年北海道的夏天。


在寧靜的美馬牛,藏着一家小小的咖啡室,每天只開門做午飯的那幾個鐘頭,但仍然客似雲來。我們從ジェットコースターの路回來,再一次走到 Gosh 去。


快到兩點,午飯的高峰時段大概已經過去,但 Gosh 還是未有空座,登記好名字後就只好坐在外面曬太陽。


服務生說大概要等半個小時才能入座,但最後我們只是等了大約十五分鐘。


午後的美馬牛涼風送爽,再加上些陽光,很是舒服,但可惜室外沒有空座,服務生只有安排我們坐在室內。


不過室內實在太悶熱,一丁點鮮風也沒有,況且我絕不想一面吃東西一面抹汗,所以當看到外面有人離開,就連忙請服務生安排我們坐到室外。


室外和室內完全是兩個世界,北國的空氣叫整個人也精神起來。


即使要不時趕走來搶食的蒼蠅我們也絕不介意。


剛從ジェットコースターの路走回來,在嚴重缺水的情況下,我們把冰水喝過一杯又一杯。服務生可能也不想不停為我們添水,之後索性把整個水瓶放下來。


Gosh 除了以自家焙製的咖啡聞名,麵包也很不錯,我們就點了兩份連麵包的套餐。


燉牛肉就跟我們的牛腩很相似,煮得軟軟爛爛,很適合已經沒有什麼好牙齒的我。


配上西梅一起煮的豬肉也很不錯,不過與牛肉比較,肉質就明顯硬和乾了一點。


之後慢慢享用咖啡和冰凍的提子汁。

 
在這個戶外平台上吹吹風,感受大自然的氣息真在是很爽的一件事。


吃飽了,又要繼續上路去。

17 comments:

L L said...

呵呵,好嘆!

the inner space said...

食量很細少食多餐從嚐盡美味人生樂事!

largeheadboy said...

laulong︰呢個幾兩個鐘確係好嘆好悠閒,不過之前之後都係趕頭趕命囉~ :p

space︰天氣好熱,其實無乜食慾,係要飲大量大量液體囉。

卡臣 said...

北國風情﹐正呀,想起高倉健演過的電影。

l.minor said...

當時有冇三十度,好似好熱咁,

不過相信日本三十度無香港咁悶熱

naruto said...

過期得好緊要囉,你之後D遊記寫哂啦咩

jokelib said...

麵包最好食, 專程去買都值得.

largeheadboy said...

卡臣︰咁就啱晒喇,如果呢個遊記仲有得連載,會去高倉健主演嘅《鐵道員》嘅場景呀~

minor︰唔知有冇三十度,不過好猛太陽好好天,冇三十都有廿九,咁當然無我地呢度又濕又熱喇。

naruto︰呢個差唔多一年前喇,之後嗰啲我都好想寫埋佢架,當然呢個都唔想佢爛尾喇~

jackson︰我都見有人係專登過去買麵包架,如果我住喺美馬牛,我都會日日過去幫襯架 :p

卡臣 said...

咁就正啦

largeheadboy said...

卡臣︰仲有三篇就到佢出場,希望我勤力啲唔好咁懶喇~

小彭 said...

呢個遊記好似好耐好耐, 上個世紀嘅事咁, 封晒塵!

Cat said...

咦?點解要吊住支香檳嘅?

小妹 said...

嘩,我以為自已見ghost多d呀…
突然間來篇美馬牛喎?下篇應該走出南法了吧?

largeheadboy said...

小彭︰呢個遊記係停載咗好耐啫,但係發生時間距離依家一年都未有架,同埋可以放下引啲人去北海道嘛~ :p

cat︰個酒樽吊住大門,咁因為佢有重量,當對門被人打開咗之後,就會自動關上架喇,好 hi-tech!

小妹︰咁多 ghost 你見咩!尋晚臨瞓前真係睇咗一兩篇南法嘅舊作喎,我想寫埋尼斯,然後過埋意大利就收得工!拖咗五年喇~

largeheadboy said...

Ah ming︰坐足成日新幹線,有冇帶定多啲野上去飲飲食食呀?

ayclui said...

嘩, 時空交錯呀...不過又真係勾起一D 北海道嘅回憶...

joeyee said...

繼續繼續!