Friday, May 23, 2008

TGIF

星期五,從來都是一個星期最叫令人期待的一天。

下班後先到書局,買下之前已預留幾乎全港書局都缺貨的一本旅遊書。連同這個星期趁大減價買下的另外三本,這次旅程應該萬無一失吧!



晚飯到了 pokka ,點了咖哩飯和羊扒,終於能夠以八折結帳,很開心。當然,要謝謝 maymay 全力支持。



吃得飽飽,忽然想起放在錢包裏的戲院贈券還沒有用,就走到商場內的戲院試試運氣。很幸運,剛好趕及很想看的《奪寶奇兵》的放映時間,還得到很不錯的座位。第四集沒有預期中緊湊,但總算叫人看得痛快。兩個小時內,我就不斷“嘩嘩”大叫。








回到家裏,再吃幾片冰凍的西瓜。星期五,果然叫人期待。

15 comments:

Anonymous said...

好耐係見個"義"大利~

盤西瓜咁多,要食幾餐喎~

Anonymous said...

自從五天工作, 我成日當左星期五係返半日的, 至少心態上係.
奪寶奇兵故事流暢而沒有悶場. 好笑並唔在於d笑位, 而係個d情節舖排老土野覺得好笑. 睇完套戲, 喚醒起我對呢個系列電影的記憶係黎自邊度: 環球片場的stunt show同迪士尼過山車!

largeheadboy said...

roy︰咁夜仲唔瞓?有波睇咩?睇“義”甲呀?
呢個盤剛好盛到一整個西瓜,尋晚就食咗一半咁濟喇!^l^

小彭︰五天工作之後,覺得一個禮拜過得很快,眨吓眼又到周末。
《奪寶奇兵》中段真係有啲悶呀,在校園內飛車追逐那一幕我覺得幾老土,好彩之後好返啲。要懷舊,搵日要一次過重溫一至三集。
咦,我咁大個仔第一次玩過山車都好似係迪士尼嘅越野飛車之類喎!

supageti said...

點解會係“嘩嘩”大叫?我係“哈哈”大笑喎 ~

Anonymous said...

其實, 有d似以前成龍d賀歲片囉!
disneysea有indiana jones過山車架, 最後都有大石碌落黎架! thunder mountain離心力都好勁喎!

Ellen老師 said...

《奪寶奇兵》~~~我喜歡玩多過睇!

maymay said...

羊扒好好味,不過張相就差d,黑蚊蚊咁,執執佢丫唔該~~

supageti said...

請問 T 代表咩呢?

largeheadboy said...

意粉︰唔係喎,我見到佢地一拳拳兜頭兜臉咁打,我就不期然“嘩”咁叫咗出嚟!尋晚翻睇第一集,我都係咁叫! :p
咁你覺得 G 、 I 同埋 F 會代表乜呢?其實 TGIF 係 thank god it's friday 的縮寫,詳見 http://en.wikipedia.org/wiki/TGIF

小彭︰話時話,又有啲似喎。
未去過日本迪士尼啊,其實都有啲想去。係咪話 disneysea 正啲架?

ellen︰乜《奪寶奇兵》有得玩架?係 nds ?

maymay︰係喇,現場都夠光架,但影出嚟就咁黑,冇計。執相,我又冇喎(其實係唔識)!

Anonymous said...

問十個有九個都話disneysea唔好玩個播, 而我就去左三次. 近年對disney熱情已減, 就算廿五周年都唔打算去.

supageti said...

意粉才疏學淺嘛。

T = ?、G = Great Britain、I = Italy、F = France 囉,哈哈 ~

Ellen老師 said...

大頭叔1向無無聊聊,意粉實在太認真,但係起初我都跟意粉咁諗!

largeheadboy said...

小彭︰咁係邊個呢?我記得有朋友同我講過一個好玩過另外一個咁。不過算喇,東京唔知幾時至有得去,就算去到時又未必去迪士尼。

意粉︰唔好咁講,你好多知嘅嘢我又唔識哩。^O^
不過都得喎,T 就當係西班牙的古城 Toledo 喇,我都應該會一遊~~

ellen︰我又真係好無聊嘅!咁你又會以為 T 係乜呢?^t^

Anonymous said...

依稀記得tokyo disney好似有新free fall遊戲twilight zone tower of terror, 唔知開左未, 如果起晌disneysea, 不妨就去下disneysea啦, 我n年前晌第二度玩過, 好好好玩. 你無聊架嘛, disney啱晒d無聊遊客去啦, 搵下童年回憶都好呀!

其實呢, 東京周圍真係仲有好多野好玩架! 如果可能飛羽田就更加好.

largeheadboy said...

無無聊聊白白痴痴嘅就啱晒我喇!過山車太激我怕頂唔住呀!
東京周邊有乜好玩,靠你架喇!我到時有得跟啊!^_^