Monday, May 19, 2008

五天精華遊之第三天上半場

這天大清早就要出發,之前想過可能因為時間太匆忙而要放棄旅館提供的早餐,怎料夢の湯很貼心,可以安排我們在六點半吃早餐。



付過房租步出旅館,竟然發覺旅館的送迎巴士在等着我們,結果十分鐘的路程也省下來。這天的司機,正是昨晚跟我們唱歌的旅館駐場歌手。

我們選擇的優惠宿泊計劃的一項條件,就是要把旅遊照片寄回給他們。不過你有沒有這樣做旅館根本控制不來,不過回來香港後我還是把幾張相片傳給他們。結果在寫這篇遊記的時候,就發現自己的照片在他們的網頁出現。



為了爭取時間,有想過乘坐開往扇沢的頭班車,即是六點半前就要來到車站。不過最後我們決定理性點,選擇一小時後的第二班公車。雖然時間是損失了一些,但充足的睡眠更加重要。



前去立山黑部,很多人都會購買由扇沢一路到立山(或者相反方向)包含多種不同交通工具的套票。我們時間少,不打算從立山那邊返回名古屋,而且這次旅程的重點是雪の大谷,所以就只買下往返室堂的套票。



買過票後,回頭一看,一輛又一輛旅遊車陸續把旅客載到這裏。短短十來分鐘,整個車站就擠得水洩不通。



第一程交通是從扇沢往黑部大壩的無軌電車。這電車是日本現時僅存的無軌電車,全車由電力推動,聲稱對自然環境影響最小。我們在暗黑的隧道裏穿過長野県與富山県的邊界,十多分鐘後就到了黑部大壩。



下了車,大多數旅客都向左走前去黑部大壩繼續行程,而我們就避過人潮,向右走登上大壩的展望台。



爬上二百多級樓梯,步出展望台,面前的風光都叫我們呆了眼,原來天可以這樣藍,雪又可以這樣白。



站在標高 1,508 米的黑部大壩展望台上雖然風很大,也很冷,但我們都顧不了那麼多,盡情欣賞彷彿只剩下藍與白的世界。



黑部大壩在 1956 年動工,花了七年時間才完成,是日本近代其中一項最偉大的工程。走在 186 米高的大壩上,深深感受到當年的建造工程是如何艱巨。



今年的春天似乎來得比較早,黑部湖上冰塊已經開始慢慢融化。



離開大壩,我們到黑部湖駅乘坐地下索道。這條索道建在地底,同樣也是要防止自然環境遭受破壞。才五分鐘,我們就攀升了接近四百米,抵達標高 1,828 米的黑部平。



取過大觀峰纜車的整理券後,我們就往外面的展望處走。在白茫茫的雪地上,可以說是舉步維艱,因為除了要小心不要滑倒之外,還要避免雙腿栽進軟綿綿的雪裏去。這天陽光實在很猛,沒有帶太陽眼鏡的我們還感到眼睛很不舒服。



回到駅內的小賣部買過太陽眼鏡後,就朝雪の大谷進發。

23 comments:

Anonymous said...

呵呵!上頭版呀!
你跟左邊的結他叔叔好似有兩分似樣呢:-P

Anonymous said...

我都要整理吓我當日嘅行程,當日食o左咩呢?唔記得o左 ......

naruto said...

上次去係紅葉,而家變咗白雪雪,各有各靚啊!

largeheadboy said...

歐巴桑︰嘻,好威水啊呵!
左邊位叔叔型仔好多!好,整支結他嚟扮下型仔先!^_^

lala︰你地那天是不是揸車去到扇沢呀?我都見有唔少人揸車去呀。至於食啲乜,唔寫低真係唔記得啊!

naruto︰我諗紅葉都好靚啊!有機會我也想夏天去去,睇吓花行吓山咁。

Anonymous said...

旅館網頁入面段英文唔係你寫嘛 :p

Anonymous said...

立山黑部都想去, 不過又唔係一定要去. 好遠咁, 見到d交通已經好頭痛! 同埋ropeway呢d野就真係可免則免.

lau2tang said...

我反而覺得呢條線夏天一定滿山翠綠,天氣又清爽,有點兒心動添!
大頭仔,
呢間溫泉酒店又真是唔話得,收到你的相又會照幫你登,都算做好心有好服呵?

largeheadboy said...

roy︰我冇串錯字架,唔知典解會變咗咁。我諗佢地可能用過啲翻譯軟件,因為我係用中文寫黑部大壩同埋室堂,但依家又轉咗英文。
話時話,佢地嗰段日文講乜?

小彭︰你怕高架?交通係轉折啲,但我又覺得值喎!咁等你考到車牌之後自己揸車去喇!^^

劉鄧︰係喇,我都想夏天再嚟呢度呀!咁你暑假有着落未呀?
我 send 相畀佢地冇諗過佢地會放在首頁架,因為佢地網頁入面都有一版專放住客啲相,可能見我地外國人特別啲啩!有機會我也想再住呢度呀!

Anonymous said...

好多人喎,乘車時有無俾人鬆踭?

largeheadboy said...

簡直係萬人空巷呀!
俾人鬆踭?梗係冇喇,我鬆人踭就有!^o^

Anonymous said...

點解小彭話Ropeway呢o的野可免則免?小彭好似冇畏高嗰噃!唔好講得咁絕先得o架!我驚你出年四月摟人去!

港大Space九月課程出左喇大頭,信我,讀三兩個月,段野你一定明,唔使靠人!

largeheadboy said...

lala︰我諗未到四月已經摟人去喇!
咁快出咗課程喇!好,今日去攞本返嚟研究下先!

lau2tang said...

大頭仔,
畀個網址你研究,等你無藉口。
不過,佢地仲未更新個網頁添~
http://hkuspace.hku.hk/web_course/course_list.php?keyword=%A4%E9%A4%E5&content=big5

Anonymous said...

我見lala上次揸車去都轉好多轉個喎... 拿, 轉到食咩都唔記得喇!

我唔係講得好絕咋嘛! 即係呢, 我唔係畏高, 亦好鐘意去d高地, 之不過有得揀, 我唔鐘意企(坐)d吊晌半空嘅野囉.

家下就摟, 下個月, 東京! 哈哈!

maymay said...

我都覺得呢度好值得去,搭不同的交通工具,很有趣味!

largeheadboy said...

劉鄧︰我尋晚都上過去睇呀!今日 lunch 就過去 SPACE 睇下有 prospectus 攞未,但又唔見有喎!

小彭︰咁講法,搭飛機都算係吊响半空喎!
講講下,下個月好快就到!好期待啊!

maymay︰咁多程交通工具我始終覺得架纜車最正,可惜我地兩程都超多人,唔可以飽覽四周的風景。可以的話我都想再嚟一次(其實有邊度唔係架!)

Anonymous said...

係呀, 我唔鐘意坐飛機(有D驚架), 但又鐘意去旅行喎! ^^

唔驚唔覺, 好快又要執行李喎! 呀, 都係時候要攪下個行程喇.

lau2tang said...

超羡慕可以執行李的人~

Anonymous said...

摟摟摟摟咩呀?嬲呀!

largeheadboy said...

小彭︰我呢個禮拜停頓咗冇郁我個行程添,睇嚟我都要加碼喇~~

劉鄧︰希望你都快啲有得執行李喇!^p^

lala︰喂!SPACE 唔見有課程書仔攞喎!

Anonymous said...

我覺得大頭晌度搵藉口, 劉鄧有先見之明! ^^

咦, 好似有人發難榨喎... 下個月再摟過先!

劉鄧, 會唔會去袋鼠國行一轉呀?

lau2tang said...

去袋鼠國張機票嘅錢,我估都夠我一個人平平地去日本一星期的旅費喇,所以,我估我飛日本嘅機會高好多囉~

largeheadboy said...

有喇有喇!條 link 有嘢睇喇!好,我一定唔會衰畀大家睇嘅!
劉鄧,咁即係話你都有機會執行李喇!