Thursday, August 01, 2013

20120902︰四季彩の丘

吃過有點名氣的 Gosh,我們又回到美馬牛駅。





根據資料,四季彩の丘離美馬牛駅大概三公里,相當於太子與尖沙咀之間的距離,走路的話需時三十分鐘。對於素有訓練,每個周末總會穿梭港九新界橫街窄巷大大小小商場的我,這三十分鐘絕對是等閒事。




從美馬牛駅走過來不到三分鐘就看到這個路牌,說還有一公里就到四季彩の丘。哼,我才不會被你欺騙。


大家很都想入讀的美馬牛小學,就在前去四季彩の丘的途中遇上。

基本上沿着 824 號國道走就不會錯到哪裏,有些地方我還依稀記得幾年前還有氣有力騎單車遊美瑛時曾經走過。

沿途風景很不錯,所以走路也有走路的樂趣,可以讓你有機會細看這裏的一草一木。不過,要是有善長人翁願意載我一程,我也會很樂意即時跳上空調的車廂裏去。



看到這個看板,就知道離目的地不遠了。

其實之前沒有計劃一定要來四季彩の丘,不過剛從北海道回來的探子回報說四季彩の丘的花田仍然很美,而且還有一大片太陽花田尚未盛開,應該值得一來。

探子的情報果然沒錯,四季彩の丘絕對是這兩天看過最鮮艷繽紛的花田。

這裏的太陽花開得正茂,不過可能它們也覺得陽光實在太猛,通通都把臉背着太陽。

要欣賞美瑛地區的丘陵地貌,這裏就最適合不過,後面還有十勝岳襯托着。

四季彩の丘地方很大而且又高低起伏,在猛烈的陽光下要走遍每個花田都頗費力氣。

所以如果你願意付上 500 円,就可以坐上這輛觀光農車在花田之間繞上一圈。至於我們,還是繼續走路好了。

走走拍拍,不知不覺我們在這裏留了大半個鐘頭。如果參加 JR 的 Twinkle Bus 巴士團,只在這裏停留廿分鐘的話,一定沒時間好好走遍每個花田。

四季彩の丘近年新加了草泥馬園,不過要付入場費,這天好像剛好要慶祝入園人數達到三萬人。

二百円一支粟米、二千多円一個蜜瓜,全部都很吸引啊!不過我們什麼都沒有買,只有在離開時在外面買了一大瓶益力多。

回程途中真的有車子停在我們旁邊,車上一位大叔問我們四季彩の丘應該怎樣走。噢,實在是陰差陽錯,要是早一個鐘頭前遇上你我們就不用流上一公升汗水了。



五點鐘準時回到美馬牛駅,這班車一定要趕上,因為在中富良野駅已經有人在等着我們。


9 comments:

Cat said...

哈!又會樣樣都唔買,反而買益力多嘅。

睇見個西瓜,唔知點解會諗起富士山@_@

l.minor said...

嘩~復出呀?

睇花我都未試下,下下次要張佢列入行程先,d花真係幾靚

lau2tang said...

我尋晚貢咗入去你06年嗰個北海道遊記~~
快的畀心機寫埋佢啦!

卡臣 said...

返嚟啦

啲田靚到不得了,希望有機會親眼欣賞

the inner space said...

以前人很少不用避人!

小貝 said...

天氣好好呀...

小彭 said...

睇完都覺得又熱又攰呀!

ayclui said...

嘩~復出呀? x 2
睇見藍天白雲真係正, 不過我下次去北海道就唔會去富良野, 因為花田睇一次就夠啦...

largeheadboy said...

cat︰因為當其時實在太口渴喇,所以淨係需要補充大量水份。
西瓜,我要諗咗一陣至知你講緊版頭嗰個,睇落又有啲似富士山喎,如果個頭平啲~

minor︰hehe,實在太懶喇我~
今年可就遲咗啲,你就下年去影啲靚相返嚟喇!

劉鄧︰06 年遊記塵封咗咁耐,唔知有冇機會重見天日呢?

卡臣︰其實我無走開過架~
現場睇靚好多架,快啲張羅下喇。

space︰呢幾年北海道旅客越來越多,夏天真係逼爆咁濟,好在北海道地大物博,仲有好多時候可以細看佢嘅美景。

小貝︰天氣好到曬到人都傻呀,不過點都好過落雨或者陰陰天喇~

小彭︰下一個遊記應該無咁熱架,你耐心等待喇~

ayclui︰今次復出完應該好快又冬眠喇 :p
一場嚟到,見仲有花睇,我就驚蝕底點都要嚟兜個圈囉