Tuesday, August 21, 2007

走廊

走在寂靜無人的走廊裏,你會做些什麼?



日間在辦公室的走廊裏,有時我會像個傻瓜自言自語,間中也會閉上眼睛憑着感覺走回自己的房間。面對着那一刻只屬於我自己的走廊,有時候我更會幻想自己是個武打明星,來兩三個側手翻,鬆一鬆筋骨。當然,我從沒有這樣做過,因為我知道我一定會整個人撞到牆角去。

我怕黑,也很膽小,獨處的時候最容易胡思亂想。試過多次在辦公室工作到深宵,一個人在昏暗的走廊裏走,總是會想到平常人不會想到的東西。結果每次都要拼命跑回房間裏去,然後再花上一兩分鐘喘定過來。

想起來其實沒有什麼好害怕,因為在走廊的盡頭,我們總會找到出路。

7 comments:

Anonymous said...

傻大頭今日唔駛返工咩?

supageti said...

條走廊咁幽暗既?巧恐怖啊 ~~~~

lau2tang said...

佢緊喺假多到要放咁啲啦!

Anonymous said...

知道會有出口, 咪處之泰然囉 !

largeheadboy said...

maymay︰咁醒目嘅你!放了三天假,明天又要繼續工作了!

意粉︰我試過深宵走在另一條更長的走廊,那時候仲驚呀,最慘係廁所仲要在後樓梯……

劉鄧︰假多固然是,九月開始又唔係咁方便放假喇!>_<

galaxy︰出口通往何處或許不太清楚,但最重要的是總算有個出路。

Ellen老師 said...

哇~~得閒無嘢做到咁呀~~

Anonymous said...

我公司無呢種款既走廊...係入厠所時就有一少條, 每逢ot差d連厠所都唔敢去