Saturday, May 31, 2008

寵物男

二姊跟二姊夫遊埠去,這兩個星期逢周六周日我奉命照顧他們的四位千金。難得入大埔,當然要跟大埔地膽意粉一聚,另加兩位姊妹,組成了這個姊妹帥哥周末飯局。

意粉帶我們到了康樂園的會所午飯,食物普普通通,但我們就得到特別關照。



跟姊妹道別後就趕往跟四位千金見面。四位千金,當然就是指二姊的心肝寶貝 dog dog 、QQ、波波和 miu miu 。

趁雨勢稍為轉弱,就連忙帶 dog dog 和QQ到外面辦大事。這天有不少人在海邊練習爬龍舟,對QQ來說這應該是個很新奇的玩意,所以牠看得很入神,完全忘記了我帶牠出來的原因。



這時電話響起,原來是上次夢幻之旅現時身處獅城的司機哥哥找我。我們談了一會,也提到夢幻之旅第二回的可能,而QQ就一直乖乖的站在我旁邊,不過就一直沒有辦大事。

看來QQ這天不打算辦大事了,於是我就跟牠回家去,怎料走到管理員室前牠突然停下來,在馬路上留下幾件黃金。天!怎麼之前在草地上不幹,現在在馬路上才幹,害我要在管理員面前把黃金一件一件拾起來!算吧算吧,可能QQ心情不太好吧!看,牠整晚都沒精打彩,或者牠是掛念牠的主人吧!



一來一回我又出了一身臭汗,要攤在沙發上好好休息一會。這裏有其中三位千金,你能夠把牠們一一找出來嗎?



這晚八時多我才離開,不過明天朝九晚五,我又會回到這裏充當寵物男。

9 comments:

Ellen老師 said...

寵物男記住下次帶埋件衫去過夜喇!

maymay said...

乜有帥哥咩?我當今日係{完全}姊妹飯局喎!^0^

揾到啦,有一隻千金响玻璃門後面吖嘛~~

典解位位千金都懶洋洋嘅?係咪俾寵物男悶親呢!

Anonymous said...

I miss the dim sum in Hong Kong...there is actually a good dim sum place (operated by Jade)...just too organised and polite. I guess I'm so used to the noise and chao in HK. Seeing you guys all over the places...make me very itchy. Need to go somewhere to clear up my mind....any suggestions?
Ricky

Anonymous said...

原來四位都係千金黎架,咁咪可以組織四朵金花~~

Anonymous said...

今日是不是輪到帶波波和miu miu外出呀?
不要大細超哦!

supageti said...

睇你印印腳咁就知你好享受啦。:P

largeheadboy said...

ellen︰今日真係帶咗件衫去換,仲沖埋涼冇晒臭汗味先走呀!^O^

maymay︰樓上嗰位咁夜瞓你就咁早起身?
係呀,Q Q 就在玻璃門外呀!我同佢地去完街辛苦了一大輪,仲邊有精力同佢地玩喎!佢地都要抖下喇!

ricky︰我今朝又去咗飲茶呀,去咗大埔街市上面嘅茶檔,七蚊碟蝦餃燒賣咋!恨死你吧!^t^
搵地方去?年尾喇年尾喇~~

roy︰哈哈,你叫得佢地咁文雅,我就叫佢地做四 X 女!^_^

小妹︰今日 miu miu 成日都躲在櫃入面冇出過嚟。至於波波,佢咁細粒,我怕佢出到街畀啲大狗兇呀!

意粉︰真係幾梳乎架!所以我都懶得理佢地費事撩起佢地要我同佢地玩!

Anonymous said...

你唔理隻貓喇?

largeheadboy said...

呢晚佢有出嚟畀我摸呀!^_^