Saturday, May 02, 2009

昨天晚上出席了一個婚宴,新郎是我小時候的補習學生。雖然我只當了他的補習老師一年多,而之後他又舉家移民到紐西蘭,但這些年來我們一直都有保持聯絡,我總算是看着他長大成材的大哥哥。看見他現在學有所成,還當上醫生來,我實在很替他高興。叫我這個沒有心肝的大哥哥慚愧的,就是每年過時過節,他總會從遠方搖個電話來給我問好。


Georgina and Kent,祝你們相親相愛,白頭到老。


今天天氣很好,黃昏前跟家人到了西貢,很幸運很容易就找到位置很好的泊車位,然後在人潮來到之前吃了很豐富的晚餐和美味的甜品。飯後我們再到海邊散步去,沒有來這裏有三數年吧,原來現在西貢海旁的環境比以前好得多了。


看見二姊拖着媽媽的手,很感動。我這個鐵石心腸的人,還是沒有勇氣拖着媽媽的手。


這個世界已經有太多惱人的東西,我的願望很渺小(其實是很貪心),我只想我身邊只有美好的人和事。

15 comments:

Ellen老師 said...

今日我都郊遊喎!

maymay said...

尋晚酒席好唔好吃呀?

拖下亞媽隻手有幾難呢,我想拖都冇得拖呀!

Ellen老師 said...

好難嫁~~我都唔會拖亞媽隻手呀!

supageti said...

帥哥既願望一啲都唔渺小。

我都未拖過母親大人隻手,通常係搭住佢膊頭或都扶住佢手臂傍住佢行,不過依啲任務通常由妹妹或者老弟擔當。

rempei said...

好多年無去過西貢,相信現在變化不少

largeheadboy said...

老師︰呢幾日天氣咁好,點都要去行吓吸啲新鮮空氣。
下次你試吓拖吓媽咪隻手吖,我諗佢會好高興,其實我都好想拖住我媽媽的手行街街~

maymay︰餐酒席都可以呀,飲咗好多橙汁回晒本~ ^t^
唔,或者我都要鼓起勇氣~

意粉︰我都有時傍住或者扶住爸爸媽媽行,但仲係未可以拖住佢地,或者呢啲唔駛咁刻意,有朝一日我會自自然然就咁拖住佢地。

薯嘜︰西貢真係唔同晒樣,多咗好多露天餐廳,碼頭又整得好咗好多,得閒你都入去行吓食餐飯撐吓枱腳啊~

ashlee 魚 said...

it's never too late to hold your mom's hand (s) !
here i give you a little bit of courage ! maybe u can do this on mother's day !!!

largeheadboy said...

ashlee︰謝謝你!看完你的留言感到很 warm~
我地計劃了母親節做乜喇,你地呢?^t^

lau2tang said...

我以前唔鍾意拖亞媽隻手,但依家總會借頭借路在過馬路時拖她的手;至於亞爸,我最有印象是在他最後的歲月裏,他很辛苦地瞓在病床上,我甚麼忙也幫不上,就只懂握著他的手~

naruto said...

又將隻狗放落食物隔離,想點煮呀?

largeheadboy said...

劉鄧︰要借頭借路,真係搞笑。我諗啲呀媽畀我地拖住手行其實都會覺得好溫暖。

naruto︰哈哈!係喎,上次放咗 b 朗,今次就放咗狗狗。咁你鍾意點煮就點煮喇~ :p

galaxy said...

咁同佢咁熟, 唔會有免費醫生睇 ?

largeheadboy said...

galaxy︰你呢個提議唔錯喎,不過要買張機票過去搵佢囉~ :p

lau2tang said...

飛NZ好平架咋~
3,xxx元起,仲有得儲分,諗吓佢啦~

largeheadboy said...

劉鄧︰要咁遠水路飛去 NZ 睇醫生,恐怕係大病喎大吉利是~ :P