Wednesday, April 07, 2010

6 x 144

31.3 (四)
金鐘上班 → 中環翠華吃了半碗米線 → 大會堂看香港國際電影節作品《兄狂歲月》→ 天星小輪到尖沙咀


1.4 (五)
在家裏發呆了大半天 → 旺角喝草莓可爾必思和買 cupcake → 大角咀橋泰做晚餐

2.4 (六)
清潔家居 → 旺角富榮花園吃雞脾薯條下午茶 → cupcake encore → 娘家飯局


3.4 (日)
樓下粉果腸粉做早餐 → 旺角富臨酒家下午茶 → 紅磡探望剛出世的 baby brother → 回家取戲票 → 尖沙咀科學館看挺變態的電影節作品《完全家族》


4.4 (一)
尖沙咀松戶吃壽司 → 星巴克喝 mocha → 漫無目的逛 citisuper 百老匯 hong kong records 無印良品 hmv 馬莎百貨 page one 崇光 → 在圓方看了很好看的《月滿軒尼詩》


5.4 (二)
旺角富榮花園吃下午茶 → 圓方看電影節作品《這事不能說太細》→ 在馬頭圍看了兩個樓盤


復活節這六天共 144 個小時,可有跟你擦身而過?

15 comments:

Rempei said...

係咪衰呢~~果日俾張戲票coupon過您又唔要~~
乜您屋企仲要清潔架咩?

ROY said...

去富榮花園探老師屋企人呀?

小彭 said...

下次經過紅磡call call我啦, 過咗期就唔好啦!

naruto said...

都睇幾多戲架喎

草莓可爾必思飲完見唔見效?

在馬頭圍看了兩個樓盤。。。想入幾多個呀?老細

largeheadboy said...

薯嘜︰我都話有買一送一吖嘛,畀一張飛我無用架~
間屋我都仲住緊,點都仲要吸吓塵拖吓地唔好失禮隔離嘅~

roy︰第一次有諗過 call 埋老師架,不過佢又病咗無打搞佢呀~

小彭︰莓一衣過咗期我都會照食架~ ^t^

naruto︰我好似咁大個仔第一次連續三日睇戲~
印象飲完冇必思喎,都無效嘅 :p
依家連馬頭圍啲樓都貴到癲,真係人都癲呀!

supageti said...

間屋駛乜清潔唧?你只不過係番去眠一眠之嘛 ~~ :P

maymay said...

cupcake好核突!

Rempei said...

哦~~原來那日早有預謀~~仲話我添.......

largeheadboy said...

意粉︰又真係喎!不過嗰幾日日日都瞓到九點十點,所以間屋都好重要吓,仲要打理下~ ^^

maymay︰我覺得好靚啊,尤其放埋晒一齊啲顏色仲靚,諗起都想食~

薯嘜︰其實之後真係上咗車返緊屋企架喇,不過突然收到電話,搞到我要中途落車~

小彭 said...

(終於醒起咩係莓一衣)
早講嘛, 留起一粒比你啦, 唔使我表演一個人食7粒.

Ellen老師 said...

下次路過未call我下!

歐巴桑 said...

我有兩天要上班呀
不過有3日假放都不錯
而家連環頭環尾啲樓都係豪宅
真係好誇張~~

largeheadboy said...

小彭︰七粒!一定好香甜她多汁架喇~
又過期嘅我都得架!

老師︰你話“下次路過咪call下我”?收到!^t^

歐巴桑︰放假而要返工嘅心情我好明白,因為我都試過。之後放番都好開心架~
依家啲樓真係唔係畀我地買架,正正常常一個打工仔邊有咁多錢供樓呀!

紅米奇 said...

都睇左唔少戲喎, 但重頭戲係咪睇樓盤至係堅, 仲睇2個tim, 莫非中左六合彩, 想掃幾個單位收租 ^^

largeheadboy said...

紅米奇︰睇之嘛,兩個單位都買咗就話勁,呢個周末你都可以去睇架~ ^u^