Friday, July 15, 2011

感謝

曾經很熱鬧的 ec2japan 已經變得一潭死水,要找日本甚至世界各地的旅遊資訊,現在我只會到台灣的背包客棧。這些年來從背包客棧取過不少資料,獲益良多,也是時候回饋一下。背包客棧有個類似 “like” 的感謝按鈕,要是你覺得某篇文章不錯,就可以送上感謝。雖然我不算是很活躍的背包客,但不知不覺間已經累積了一些“感謝”。


我這個無聊精,閒來無事會谷歌一下自己,看看我在什麼地方出現過,幾乎每一次都有些新發現。除了在大大小小的網誌和討論區有我的足跡之外,有時我還發覺我在某些古怪的搜尋器出現或在某某討論區給引用。不過最令我感動的,就是發現我的網誌連結出現在我未曾踏足過的地方。原來在不知道的某個角落,還有一些人在看我(雖然都只有一兩個)。


每年一度的協會投票結果剛剛公布,今年又有人投票給我,雖然只有一個人。這幾年來我每年都有一些票數,記得最厲害的一年我更得到七票,只是我還是不會加入成為幹事,白白辜負了一眾曾經投票給我的人。其實,究竟是誰投票給我呢?或者我永遠都不會知道,不過我會感謝記起我的那些人。

14 comments:

卡臣 said...

有麋自然香
一定有人捧你場

l.minor said...

ec2japan真係死水一潭,不過唔係去旅行,我又好少特別去睇

有時我都會係google搵下自己,搵下一些朋友的野,em...都幾無聊架!哈哈~

naruto said...

咦!點搵自己呀?我打naruto實出左套卡通喎

Coffee said...

原來可以咁search架!我又走去google下自己,噢!冇事發生,乜都見唔到!

PS,你博頭張樹照意境很美!

lau2tang said...

協會嗰一票,係咪你自己投番畀自己架?

largeheadboy said...

卡臣︰咁我都多謝你捧場啊!

l.minor︰你都有去 ec2 架,以前啲月光歲月好令人懷念啊!我就唔係架,得閒就會上啲 forum 行下。
google 自己的確幾好玩,好多野你估都估唔到架~

naruto︰你個名多套都係同套卡通片有關,同埋太多 result 喇,我個名就基本上就係我吖嘛~

coffee︰其實打自己個中文名有時都有啲發現架!
卜頭將相係北海道美瑛嘅親子之木,都成五年前喇~

劉鄧︰哈哈,又嚟踢爆我~ :p

ROY said...

google張相係部都係你自已d link黎喎?

以前我都會check番自己個royroy.com有乜人黎過、佢地係晌邊個網站link入黎、打乜野keyword會搵到我等。

L L said...

呵呵,我耐唔耐都自己 google 吓架,見到啲神交嘅朋友,都開心架!

jokelib said...

睇睇自己的 Google Analytics report, 仲過癮呢~

largeheadboy said...

roy︰咁呢個世界上唔係有好多人叫 largeheadboy 嘛~
係呀,我都好有興趣啲人喺邊度同埋用乜野 keyword 搵到我。依家 pixnet 冇架?

laulong︰同埋都有啲回憶返晒嚟,無論係好嘅唔好嘅~

jackson︰Google Analytics 真係幾好睇架,同埋啲數據多好多同埋準確啲,好過 blogger 本身嗰個。

supageti said...

係呢 ~ ec2 啲人去晒邊呢?

largeheadboy said...

意粉︰我地都佔咗好一大部分喇~
係哩,唔知其他仲係唔係依然心繫日本呢?

Anonymous said...

Hi largeheadboy,
i'm one of those posing your link in my google blog ar. i found you in 2008 when i was planning for my Hokkaido trip ar. =)
Thanks for your sharing all the years ar, when i plan going to japan, i will automatically search your blog first gar.
bel..

largeheadboy said...

bel: thank you for letting me know that there is really someone out there reading my blog. hope you have got what you want. thank you again for visiting! ^^