Friday, June 30, 2006

病了

噢,病了!喉嚨很不舒服,有幾聲咳和鼻水,身體也很疲倦,昨晚八點幾倒在沙發上睡了一會。雖然想早些休息,但仍是要堅持等到十點半睇埋靚太才。早上從同事取了銀翹和龍角散,希望對我剛發的感冒有幫助吧!



現在病,總好過在旅行途中病!

7 comments:

Anonymous said...

你真係要保重呀!四月份我個"蝦子餅"可能因為興奮得過籠,臨出發前感冒,點攪都唔得,去到日本晚晚都咳,難為了睡佢隔離個位(即係我),每晚都比佢弄醒...

supageti said...

做咩唔放 sick leave 呀?

lau2tang said...

快些襯有兩天假期,爭取休息,飲多些開水,便會不藥而愈了。

largeheadboy said...

貝拉,謝謝關心!我依家都咳得好厲害,絕對覺得好討厭,上次難為了你了!

supageti, 謝謝關心!今朝都 ok 啲架,點知下晝越來越唔舒服!

劉鄧, 謝謝關心!我會飲多啲水休息多啲架啦,不過又想睇一陣今晚頭場先瞓!

Anonymous said...

個次我真係無覺好瞓...印象深刻...
我個蝦子餅最後回澳看中醫至好番的,十劑藥攪掂. 不過最重要係你由呢刻開始介凍野食&飲品(最有效),啤酒更加不可飲,煎炸野更加不可食,所以去了日本會好難好,因為d野全都是凍食&煎炸...請保重...

largeheadboy said...

係呀,有咳千祈唔好飲凍嘢,下晝忍唔到口飲了個凍OT,之後咳到死,仲要即刻去買盒喉糖止喉嚨痛!

Anonymous said...

凍野係咳的大敵...請僅記!!