Sunday, February 10, 2008

新春行大運

年初一晚上,到了尖沙咀文化中心外欣賞一年一度的新春花車巡遊。能夠一次過觀賞來自世界不同地方的表演,機會確是十分難得。不過,如果巡遊有多一點中國色彩,例如包括舞龍舞獅表演在內,相信現場觀眾會看得更加投入。




年初二下午一家人到了二姊位於大埔的新居。三樓連天台過千呎的地方、四周很不錯的環境,以及上手業主很有心思的佈置,都叫我有衝動即時開出本票,買下附近另一個望海的單位。不過當晚上看到旁邊十室九空的比華利山別墅,氣氛異常詭異時,我想比較熱鬧的市區還是適合我多一些。



驅車前去附近的大尾督,吃過下午茶後就走了一小段船灣淡水湖的大壩。小時候來這裏通常只會向八仙嶺那邊跑,大壩這邊還是第一次來。走在這裏,竟然讓我想到之前曾一遊的天橋立。



晚上在二姊新居天台的玻璃屋吃飯,除了壽司和薄餅之外,還有早幾天吃剩的盆菜和齋菜。



年初三中午按近幾年的習慣,到了志蓮淨苑一轉。彷唐設計、一草一木,以至四周的告示牌,全都令我感到彷彿身處日本的寺院。




下午又再次走到我成長的地方高超道和油塘。每次來到這裏,我都會想起小時候簡簡單單無拘無束的日子,今次這份感覺尤其強烈。




年初四,是時候好好休息一下了。

10 comments:

光.軍 said...

恭喜發財.萬事如意.鼠年旺相 :D

Ellen老師 said...

好精彩的遊記喎~~
果然獨欠放煙花呀!

supageti said...

二姐新屋唔通係沙欄?

largeheadboy said...

光.軍︰大家咁話!最緊要係心想事成,身體健康。^^

ellen︰這幾天活動真的很多啊,幾乎沒有閒着的時間,幸好每日都瞓到十一二點,補充返啲精神。

意粉︰你不愧為大埔街坊啊!你係再入啲定係出番啲呀?

supageti said...

再入多兩個巴士站,過左洞梓路口。

Anonymous said...

相中船灣淡水湖上大壩的斜坡欄杆處, 我中三那年正正就是坐在欄杆上拍過一張相, 取景跟你的差不多 !
上次回油塘睇, 地方變晒到令我無晒mood諗起童年往事 !

那兩舊大石是不是拍攝於鯉魚門燈塔 ?
無左燈塔o既 ?

largeheadboy said...

意粉︰咁你咪應該好近大尾篤?

galaxy︰唔係呀,最後那張的右下角咪就係個燈塔囉。那天我還是第一次攀上燈塔啊!
油塘的確唔同晒,不過鯉魚門都唔算變得太多吖。

supageti said...

麻麻地近啦 ~ 位置大概係工業村同大尾督中間。

Anonymous said...

係呀, 放大睇到喇。現在有欄杆好好多咯, 我細個時真的要攀爬才上到去。
再睇最尾右上角那張相時, 突然諗起以前為省錢, 在那些木棚底掘沙蟲釣魚。

largeheadboy said...

意粉︰咦,洞梓路我都識喎!小時候跟教會去夏令會就係在洞梓路入面。不過印象好模糊了。

galaxy︰冇欄杆咪好難爬上去囉。依家有欄杆有條鐵梯,但係鐵梯係直嘅,爬上去都有啲驚架!
我地細個就會落街通山跑,又會執啲玩具玩,但日子仍過得很快樂。