Saturday, June 28, 2008

星期二的牛津街

曾幾何時,我對倫敦算是有點認識,可以由 Covent Garden 轉到 Leicester Square,然後再從 Piccadilly Circus 經 Soho 走到 Oxford Street,全程無需翻看地圖,正如現在我可以不帶腦袋由新宿歌舞伎町東橫 inn 步行到新宿 JR 站一樣。



今次重遊倫敦,似乎一切都改變了,起碼,舊式的 routemaster 巴士不見了,牛津街上曾經風光一時的 Virgin Megastore 也變身成為一家叫 Zavvi 兼賣遊戲光碟的店子。而我,對這個地方也開始陌生起來,沒有地圖和街上的指示牌,我根本就不能從容地穿插這裏和那裏。



或許我對倫敦的感情已經不再,這幾年我只顧往我的新歡日本那裏走,完全忘記了我的舊愛。要不是這晚要來看演唱會,我真的沒有打算今年再到倫敦走一轉。



不過,人總是念舊的,最後一天在倫敦,走在牛津街上,我又突然不想離開。

11 comments:

supageti said...

依位帥哥去到邊樹都話唔想走既,呵呵 ~

maymay said...

究竟係乜演唱會咁吸引呢?
企响樹睇,會唔會好攰呢?
果邊太陽咁猛,有冇搽防曬呢?

Anonymous said...

我頭先都唔使帶腦晌池袋行喎! ^^

largeheadboy said...

今朝出咗呢篇之後就搭咗三個幾鐘嚟咗巴塞隆納,又行咗一日,依家晚上十一點幾回到旅館,好倦又好醉!^_^

意粉︰係喇,去到邊我都鍾意咁濟!不過依家身處巴塞隆納,我有啲想早啲過法國意大利!

maymay︰演唱會係地下嘢,好嘈好嘈,戴埋場館提供的耳塞都依然差啲耳聾咁濟。
之前幾日唔記得同埋冇時間做防曬,又變咗燒豬了!

小彭︰池袋我都可以唔使帶腦呀!
好好好好好好掛住日本呀!

Anonymous said...

咁你係咪響酒店上網 ? 酒店有中文輸入咩 ?

lau2tang said...

淨睇相,我都喺鍾意劍橋呢種風景多啲~

Anonymous said...

今晚歐洲盃決賽有西班牙份,就交由你現場直擊下~

naruto said...

倫敦真係幾靚,但去一次夠啦!日本就唔同,十幾次都未厭!

largeheadboy said...

GALAXY︰我帶埋部私家 NOTEBOOK 嘛!

劉鄧︰劍橋風景唔錯呀,之前兩日去的 BATH 也很不錯,睇下會唔會寫返。

ROY︰我好盡責啊呵!^P^

NARUTO︰我真係好掛住日本呀!

Anonymous said...

即係咩演唱會o者?地下樂隊?

largeheadboy said...

地下呀?係 indie 嘢囉,係一隊叫 my bloody valentine 嘅樂隊~~