Thursday, December 04, 2008

五天精華遊之第三天下半場加時

我們只買了扇沢與室堂之間的來回套票,現在決定去弥陀ヶ原,就要另外購票了。大多數遊客都是乘坐高原巴士從室堂直接到美女平,像我們選擇在弥陀ヶ原下車的人不多。想是避免混亂吧,我們獲安排優先上車。就這樣,我們選了視野最好的第一排座位。


巴士從室堂開出,經過滿是遊客的雪の大谷開催場地後,四周就只剩下一道道厚厚的雪牆。在巴士上看雪の大谷,水平高了一點,感覺上跟在走在地面看又截然不同。


從原先 2,450 米的高度,我們緩緩前去標高 1,930 米的弥陀ヶ原。沿途我們經過一個又一個髮夾灣,也看到遠處有點深不可測的雲海。雖然來回車費每人要 1,370 円,但能夠在這樣好的位置欣賞叫人讚嘆不已的美景,我們都覺得值回票價。


我們只知道在弥陀ヶ原可以看到叫人感動的雲海,但就不知道四周的狀況如何,會不會整個地方都被白雪覆蓋,沒有路可走呢?就在短短十多分鐘的車程中,我們決定只在弥陀ヶ原逗留一個小時,下了車就跟車站職員確認回程時間。這個決定後來證明是明智的。


夏天融雪後,弥陀ヶ原是個很不錯的健行地方,你可以走在自然步道上欣賞高原風景,可是現在四周只有厚厚的雪牆,還幾乎把車站旁的旅館完全覆蓋。我們的活動範圍,就只局限在車站一帶。


我們攀上車站旁邊的一道雪牆,前方就是一望無際的雲海。可能來這裏的人不是太多,這裏的雪不但乾淨,還很鬆很軟,我們就曾多次不小心裁進雪裏去。


正因為害怕發生意外,我們都不敢走近警戒線,因為要是不小心滾到山下去,說不定要等到雪都融化掉我們才會被發現。不過,比我們更大膽的大有人在,遠處就有兩個人坐在警戒線外。


之前在室堂的遊人很多,四處都鬧哄哄。在這裏,彷彿藍天與雪地之間就只剩下我倆。


究竟這位人兄是從哪裏找來熱水呢?


像我們專程來弥陀ヶ原欣賞風景的人不多,不過來滑雪的倒有不少,車站的待合室就成為滑雪愛好者的聚腳處。


站長看看手表,回程的巴士應該快要靠站了。


回到室堂,我們再到車站外面走了一圈,不過這個時候刮起大風,在雪地上可謂寸步難行,而且寒風刺骨,還是跑回站內逛逛販賣店吧!


隨着人潮,我們沿來時的路離去。這次,我們終於搶佔到纜車的有利位置,可以盡情拍過夠了。


經過一整天陽光照射,回到黑部大壩時覺得附近一帶的積雪比早上來的時候少了些。又或者,我們看過了更厚更深的積雪,這裏的反而來得有點不外如是。


跳上回信濃大町的巴士,這個大半天的立山雪の大谷之旅就此告一段落。

14 comments:

lau2tang said...

港龍又有飛撲精選~
諗諗佢~

largeheadboy said...

劉鄧︰我都見到呀!去福岡二千蚊都好吸引呀!不過好似要呢幾日出飛但係二月至飛得喎~~

Anonymous said...

平野會唔會6逐有來呢?

supageti said...

依啲冰天雪地咪搞我 ~~~

largeheadboy said...

lala︰係喇,遲下或者仲平啲都有,我仲好懷念舊年千六蚊飛名古屋的經驗~

意粉︰有雪咋,但係有太陽一啲都唔覺得好凍,肯定無北京咁凍囉!

maymay said...

大頭好抵得冷,你嗰件唔係羽絨黎架呵?

唔知五、六月仲會唔會有飛撲精選呢!

Anonymous said...

陀ヶ原比雪の大谷吸引喎! 我諗我睇睇下雲海會行左落D雲到囉!

Anonymous said...

好厚好厚的雪
我好鍾意好鍾意
可能前世無見過雪
今世特別鍾意

largeheadboy said...

maymay︰件唔係羽絨嚟架,應該係夾綿之類的東西。其實喺太陽下,一啲都唔覺得凍,仲好舒服添。我們沒有遇上壞天氣,真的很幸運了。
我覺得啲機票仲會有得平,只係啲 yen 會不斷不斷咁升啫~~

小彭︰論感動程度,弥陀ヶ原真係高分過雪の大谷,因為四野無人環境好得多,雪の大谷人實在多了一點。
你都唔知呀,差錯腳插咗落雪嗰一下個心都離一離呀!

紅米奇︰除咗好厚好厚之外,仲好軟好軟仲好乾淨添。呀,唔知下年年頭東京有冇機會落雪呢?^O^

Anonymous said...

雪の大谷D相真係睇到有d膩囉! 雖然現場感覺可能會有唔同, 不過都係無咩興趣去睇囉! 反而夏天, 秋天仲有d興趣, 可以去行下山呀嘛! 你有無晌d雪度碌下呀?

largeheadboy said...

小彭︰老實講,出發以前睇咗好多好多雪の大谷啲相,去到現場睇,的確有一丁點兒原來就係咁嘅感覺,沒有比我預期中的高和宏偉,可能人太多也有一些影響。
立山黑部有機會真係要去多次,尤其係我呢位行家~~ ^t^
係喎,冇碌雪添,就嚟緊呢轉喇,不過地震喎!

maymay said...

我响貴船鞍馬行左幾粒鐘,老公都話我有做"行家"嘅潛質呀~~^^

Ellen老師 said...

呢個咩遊記~~~差D唔記得!

largeheadboy said...

maymay︰你地行咗邊呀究竟?行咗個山?你又唔整返個最終行程出嚟睇下。入貴船嗰程電車好感動啊呵?貴船口係咪仲好靚呀?

老師︰你可以唔當呢個係遊記睇架嘛,有靚人靚景都好養眼喇~~ ^_^