Wednesday, December 12, 2012

20121201︰花貫溪谷.竜神大吊橋


行程的第二天,參加了以關東地區為基地的觀光巴士公司はとバス所舉辦的常陸路紅葉三名所(花貫・竜神・袋田)一天巴士團,到東京都與福島県之間的茨城県看紅葉浸溫泉。


花貫溪谷竜神大吊橋袋田の滝都在茨城県北面比較接近福島県的地方,彼此相距不遠,只是平常日子沒有公共交通連接,不是自己開車的話應該不大可能在一天內走遍,所以這個秋季限定的巴士團實在是我的恩物。


集合地點浜松町離旅館所位處的淺草橋才是幾個車站的距離,但集合時間是早上七點十分,而且又要在秋葉原轉坐山手線,所以這天還是天未光就爬起床來。


從紅葉情報得知,花貫溪谷、竜神大吊橋和袋田の滝的紅葉見頃時間已經過去,但我沒有太大失望,因為我相信山頭仍有幾片紅葉在默默守候着我,況且這些地方我都沒有去過,就讓這趟郊外小旅行,為我的日本地圖多插上幾支旗。


巴士團有兩位很專業的導遊小姐負責沿途講解,雖然不太清楚她們說些什麼,但每當提到集合時間時我還是份外留心,恐防給遺留在荒山野嶺。其實,每次集合時間都會大刺刺的標示出來。


巴士準時在七點半出發,意想不到幾乎全車滿座。


在首都高速龜速了一會,經過兩個鐘頭後巴士在常磐道的友部 SA 停下來。這些在高速公路上的休息站除了讓人上上廁所鬆鬆筋骨之外,也會盡力吸乾你身上的盤川,團友返回巴士時幾乎無一空手而回。


日本人真的很厲害,這些方形的零食包裝原來是特別為了旅遊巴士椅背的托架而設。


再經過一個鐘頭,巴士終於在十一點前來到第一站高萩市的花貫溪谷。


大伙兒跟隨着導遊小姐,從停車處步行到汐見滝吊橋。看,真的有紅葉在等待着我!


個多星期前,汐見滝吊橋應該還被滿滿的紅葉包圍着。


看不到漫天紅葉我倒沒有太大所謂,天公不造美不斷下着雨間中還下起小冰雹才叫人有點掃興。


大家似乎都被天氣壞了心情,匆匆走到吊橋拍過到此一遊照後就趕忙跑回車上。


巴士團的觀光時間蠻鬆動,每個地方也停留大約一個鐘頭,讓團友慢慢欣賞風景,只是就沒有時間安排我們到店子吃飯。不過,每人都有一個便當在車上享用。


巴士沿着 461 號國道走,天氣越來越差,沒想不到還開始下起雪來,而且越下越兇。


到了第二個景點竜神大吊橋,大家都有點猶豫是否要下車,冒着風雪走上那懸掛在高 100 米半空全長 375 米的吊橋去,因為外面是名副其實的橫風橫雪。


從二千多公里之外的香港過來,沒有理由被這場風雪擋了去路吧,況且巴士團已包含過橋的路費,我只好把帽子戴好,使出吃奶的力衝出去好了。


沒有想過才剛踏進十二月,就會遇上一場大風雪,而地點亦只是離東京才百多公里之外的茨城県。


在大風雪下視野不太好,但仍可以隱約看到山頭還有一點橙黃。其實如果是大晴天的話,相信眼前的風景就跟票券上的照片沒有兩樣。

 
竜神大吊橋是日本本州最長供步行者專用的吊橋,竜神峽和竜神大壩就在下面。


雪才下了一會,已經在吊橋的圍欄積上厚厚的一層。


遠處的樹木給蓋上一層白雪,又是另一種風景。


同時看到雪和紅葉,算是意外收獲啊!


吊橋的另一端還有觀景台,可以眺望整條竜神大吊橋。


原來在不知不覺間,風雪已經減弱了不少。


總算可以一睹竜神大吊橋的廬山真面目了。


我們在這裏停留一個小時,時間非常充裕,走完吊橋後還有時間到旁邊的土產店血拼。


上天可能眷顧我遠道而來,想我知道竜神大吊橋在這個季節有多美麗,這個時候天空忽然放晴起來,那我就當然把握這個機會,連忙走回吊橋去。


不同的色彩匯聚一起,眼前就是一幅很巨型的大自然油畫。


半個鐘頭前,怎會知道風雪的背後原來埋藏着這些鮮艷無比的色彩。


有點可惜天氣轉好後就要離開,但從另一個角度想,可以同時體驗風雪中和陽光下的竜神大吊橋,機會非常難得。


到了這一刻,我終於感受到竜神大吊橋的雄偉。



25 comments:

joeyee said...

半小時就經歷了這麼多, 人生多刺激啊! ^^

卡臣 said...

風雪下的陰暗景色,就打了折扣:(

小彭 said...

舖了雪的紅葉, すごい。

largeheadboy said...

joeyee︰我呢啲年紀唔係好接受到刺激,簡簡單單全程藍天白雲就得架喇~

卡臣︰真係有啲掃興架,好彩跟住去下一個地方一直都好好天啫。

小彭︰咦,諗諗下,我好似第一次見到又有雪又有紅葉喎,賺晒喇,呵呵~

ayclui said...

好彩你堅持落車咋~
好天氣真係睇乜都靚D~

L L said...

落楓那張也蠻有味道呀!

maymay said...

簡直正呀,我完全收貨喎~^^

Cat said...

去旅行落雨,真係好掃興。初頭果幾張灰灰暗暗咁真係睇到都無心機。
後尾果D真係好似唔同季節影咁。
不過,第21張我又覺得好靚喎~~~~
車上面碗飯係咪車費包埋架?

largeheadboy said...

laulong︰紅葉仲喺樹上有佢嘅靚,掉落咗地下亦都有佢嘅美,所以要年年都去睇紅葉啊~

maymay︰我都覺得呢個巴士團唔錯,如果喺車上面有埋大抽獎送車送樓就仲正 :p

cat︰落住雨最麻煩係影相要顧埋部相機,雖則我部相機已經畀我用殘咗好耐。後尾見返個青天感覺又完全唔同,好似去多一個地方咁,賺晒!
碗飯包埋架,大家一齊喺車上面扒飯都好過癮~

l.minor said...

如果係我,都會好似你咁,著哂所有防風防寒衣物落車,頂唔順先返上車,當時多唔多人同你地一齊落車行呢?

雪加紅葉,又真係幾特別喎~

largeheadboy said...

咦,漏咗 ayclui~

ayclui︰當其時架車停咗開咗門,真係無人咁郁架,我地已經係頭幾個落車。不過我諗應該之後都全車落晒嘅,唔會成個鐘都屈喺架車啩~

minor︰雖然當時好似得一兩度有大風雪,但係又唔算凍得好犀利喎,我都係一件裇衫加件羽絨咁多。
之後喺件吊橋見到好多團友,我諗應該都落晒車啩。

lau2tang said...

有時跟吓呢種day tour都幾好玩,唔使煩點搭車,又可以參觀當地人最hit 嘅景點,賺晒!

TY said...

落雪+紅葉.. 真係賺哂呀!!!
你個tour係講日文的嗎?! 下次都要留意下有無呢D先~~~

largeheadboy said...

劉鄧︰真係呀,呢個團三個地方我都想去,不過一定要兜嚟兜去花好多時間至可以去得晒,同埋應該一日之內去唔到,所以呢個團真係啱晒我,完全唔駛煩啲班次,有啱嘅下次都會再參加。

TY︰確係賺晒呀!^^
全程日文架,唔識會聽少好多介紹,不過咁方便就唔理得咁多。除咗はとバス,都有其他好多公司辦呢類團,有啲仲有中英文團添,例如 club tourism (http://www.yokoso-japan.jp/tc/index.htm),得閒去巡下喇。不過臣臣唔知參唔參加得喎~

naruto said...

舖左雪咪幾靚:)

largeheadboy said...

naruto︰真係靚架,又有啲似中國啲水墨畫,可遇不可求呀~

TastylifeBuBu said...

雖然天氣不太好,但紅葉很美~

韻味熊貓 said...

有楓葉,又會落雪,真係好奇怪。不過,果D雪,其實好小兒科,濕濕碎。但這條吊橋D風景真係好一流。

largeheadboy said...

TastylifeBuBu︰你好~
喺唔同天氣下紅葉都可能呈現唔同嘅美。睇得多好天下嘅紅葉,都要睇下無咁好天下嘅紅葉 ^^

佛爺︰係喇,我諗你見慣雪呢啲就真係好碎料,我呢啲覺得好勁架喇 :p
好彩臨尾見到條吊橋最美嘅一面,好開心~

the inner space said...

聖誕快樂!趁有假期可以多寫翻幾篇,不用等到明年呱! Merriest Christmas!

largeheadboy said...

space︰要講定 happy new year 添~
放假仲忙過返工呀,今年應該無新野睇架喇,再加上過兩日……過兩日我又飛喇~

ayclui said...

過兩日又飛??? 去邊呀又? 你今年咁犀利嘅???玩得開心D 呀~

largeheadboy said...

ayclui︰飛名古屋呀!連我自己都估唔到臨尾仲要去多一轉架~ :p

ayclui said...

大頭: 正喎~ 今年返鄉下返得好密喎~

去名古屋我推介一間食店食鶏のひつまぶし,好好味o架!
睇呢度--> http://www.hotpepper.jp/strJ000661612/

茶壺裝果D 清雞湯真係諗起都流口水呀~

largeheadboy said...

ayclui︰集中晒喺年尾啫,唔密唔密~
間野睇落好吸引喎,等我 mark 低佢先,thank you~