Tuesday, August 05, 2008

第五日最後英倫

轉眼間來到英國的最後一天,明天一早就要到西班牙去。起初,我們都覺得花五天時間在英國很多,但到了這刻卻有點意猶未盡。今天的首站,是位於 Charing Cross 的 National Gallery



National Gallery 前面,就是曾幾何時被成千上萬的白鴿攻佔的 Trafaglar Square 。不過由於市政府認為白鴿的糞便有礙市容,也會破壞附近一帶古舊建築物的石雕,經過一番整治之後,廣場上現在已經少了很多鴿蹤。其實,我是挺喜歡買杯鴿糧,然後讓白鴿飛到你頭上手上的感覺。
這天陽光普照,天空一片寶藍。

National Gallery 面積很大,收藏了很多由十三世紀到近代的名畫,這天我們應該只看了很少部分的展品。不過,以繪畫布料質感而聞名的蘇格蘭女畫家 Alison Watt 的作品,我們就因為展覽延期而有幸看到。



步出美術館,雙腿都酸軟無力,但我們還是選擇步行前去 Covent Garden ,因為地面的風光始終更加吸引。



Covent Garden 是每次來倫敦怎樣也要一到的地方。上次來這裏剛好碰上 martini 的贈飲活動,我們來來回回取了幾杯,喝得滿臉通紅、腳步浮浮,還被工作人員查問我們到了十八歲沒有。這次來這裏,純粹是為了吃。



這家 Bistro 1 在倫敦有三間分店,以價廉物美馳名,三道菜的午餐才是 £7.90 ,主菜我們就點了三文魚和羊扒。



吃飽了,就到 SOHO 的 Berwick Street 逛唱片店,然後再到牛津街作最後衝刺。



終於來到引發這次旅行的原因了!取過這兩張從網上訂購的門券,團友半年來的心頭大石終於可以放下來。



演唱會在七點才開始,我們就趁空檔到 Camden Town 逛逛。



演唱會在有百多年歷史的 Roundhouse 舉行,還未開場門外已經出現長長的人龍,而排頭位的是兩名日本女子。演唱會中場休息,想買杯啤酒解解渴,才發覺人龍長得恐怖啊!



英倫最後一夜,就在一片噪音中完結。

15 comments:

lau2tang said...

下次想餵白鴿,唔使坐十幾個鐘頭飛機吖,淺草雷門都好多白鴿啫。

supageti said...

My Bloody Valentine 都未聽過喎 ~

maymay said...

有冇鴿鴿响你個大頭度留下紀念品呀?

Ellen老師 said...

查問你個工作人員~~1定喝醉了~~

Anonymous said...

倫敦真係唔錯丫~~

largeheadboy said...

劉鄧︰其實天星碼頭五支旗桿嗰度都有白鴿~~

意粉︰冇聽過就繼續冇聽過好了,嘈到戴埋耳塞都冇用!

maymay︰我對啲鴿鴿咁好,佢地唔會蝦我架!^_^

ellen︰hehe!都話幾廿年前我係卜卜脆架!不過今次真係冇人再問我係咪仲讀緊書之類嘅問題 lu。>_<

rempei︰除咗物價貴啲之外,倫敦真係幾唔錯架,諗諗喇!

Anonymous said...

我要諗惦黎緊既日遊先lu~~因為身邊有幾個朋友講左幾次想我帶隊一齊去玩,所以今次責任重大!

Anonymous said...

請問你用邊個牌子嘅photo editor?

Anonymous said...

而家但求別人不問自己有沒有長者咭啦!哈哈!
Covent Garden真係好熱鬧呢

supageti said...

真係估唔到大頭帥哥鍾意聽依啲演唱會。

largeheadboy said...

rempei︰原來你會帶團呀!咁一大班人一定會玩得好開心啊!不過要慢慢研究行程啊!

lala︰係咪將幾張相合一的 software 呀?我用 photocap架,幾好用架!

歐巴桑︰有時有長者卡都有 so 架,入場又可能有半價啊!
Covent Garden 幾時都人頭湧湧,今次冇乜時間,沒有看街頭表演。

意粉︰聽呢個演唱會係團友嘅心願,我就寧願聽伍思凱喇!^p^
年頭買咗呢場演唱會飛之後,才公布呢隊 band 也會出席七月尾在日本舉行的 fuji festival,勁想用刀仔插大脾呀!

supageti said...

哈 ~ 哈 ~ 哈 ~

Anonymous said...

Photocap我都有喎,不過要再用o的時間研究,唔該!

小彭 said...

Bristo 1 真係要記底, 家下3 course lunch GBP9.9, dinner GBP12.9, 抵呀!

largeheadboy said...

小彭︰貴咗咁多喇?不過依家英鎊 12 個幾,好平啫,我當年 15 架陰功~