Friday, February 01, 2008

半天假

今天中午離開公司,看見還未到午飯的高峰時間,就馬上跑到中環吃我心愛的大牌檔雜麵。高糖高鹽高脂高卡路里高膽固醇的雜麵加上熱珈琲,在這個寒冷的日子最適合不過。



到附近的城市超級買了佐賀產的蜜柑後,就跳上開往數碼港沒有太多乘客的小巴。



數碼港一向遊人不多,但狗狗還是乖乖不要在超級市場內亂闖啊!



走進數碼港的商場,聽到很熱鬧的音樂聲和歡呼聲,好奇的我就走過去看過究竟。原來商場請來了四川的表演團體,在新春期間演出多項很有地方色彩的文藝節目,當中包括了我還沒有好好欣賞過的變臉絕技。



一個接着一個的表演實在很精彩,幾乎叫我忘記了這天來數碼港的目的。今天我來這裏,是要參加一個關於 windows vista 的講座。可能是飯氣攻心,講座開始後不久我差點兒就呼呼入睡了,連帶講者所講的都入不了腦袋,只隱約記得原來長遠來說,在電腦輸入中文時應該要轉用 vista 隨附的新倉頡和新速成輸入法。不過到了現在,我還搞不好這兩套輸入法。



雖然這天來聽了這個悶人的講座,但來到寧靜的數碼港逛了一圈,吹吹海風,感覺就像放了半天假。

7 comments:

supageti said...

去數碼港,做咩要買袋柑?

Ellen老師 said...

意粉~~
大頭成日做埋D無厘頭野啦~~

之前,買了部Vista機,有報名教育局個有關Vista機的使用工作坊,但係我唔係學校IT人,無得去上課!

光.軍 said...

"大牌檔雜麵"係咩o黎o架? 個樣有d似豬手之類喎。

largeheadboy said...

意粉︰我呢啲師奶仔,怕之後賣晒吖嘛,見佢地唔係咁重咪抬埋去數碼港囉!其實如果唔係重,我想買埋幾樽過年版的青森蘋果汁添呀!

ellen︰但係都要用喎……我呢個其實都唔係 vista 的工作坊,只係與 vista 有些邊皮關係咋!或者去書局看看些工具書吧!

光.軍︰嗰碗唔係豬手麵嚟架,其實係紅腸餐肉煎蛋麵,是在中環嘉咸街附近的大牌檔啊!好好味架!^o^

Ellen老師 said...

用多D自然識啦~~唔駛睇工具書

Anonymous said...

windows有"s"架~~

largeheadboy said...

ellen ︰其實可能有好多小秘訣你唔睇書就唔知道架!雖則係咁,我都係咁話,摸得多就熟架喇!

roy︰咦,係喎,望上去電腦最頂嗰度都寫住windows internet explorer 喎!好,即改!