Friday, February 15, 2008

sleeveface

這幾天網上不斷有新照片出現,掀起一陣又一陣熱潮。這天,就讓我也加入成為其中一份子吧。

且慢且慢,我說的當然不是那些疑似照片,而是一種近日在網上流行起來喚作 sleeveface 的玩意。 sleeveface 據說起源於英國威爾斯首府卡地夫,玩法很簡單,只要把黑膠唱片的封套放在身體的任何一個部分,令身體和唱片封套融為一體然後再自拍下來就可以了。還是不明白?先來看看這些在網上流傳的出色作品吧!




在短短時間內,sleeveface 這玩意瘋魔了不少人,不但在 flickr 和 facebook 等網站擁有不少支持者,甚至連英國的《衛報》BBC 都加入大肆報道這無聊但有趣的玩意。

家裏的黑膠唱片塵封多年,現在又可以大派用場了!



想想看,其實我們的王菲在十年前已興起這玩意,真不愧是我們的潮流先鋒。



與其從網上抓相看,倒不如自己拍些公諸同好。

10 comments:

光.軍 said...

OH YEAH! 97年的"一直"王菲大碟呀! 之前見人玩都係用D人樣.拼o係面的上半或下半部影相.扮鬼扮馬咋喎。

Ellen老師 said...

大頭今日又放假呀~~定係老世無返工呀

largeheadboy said...

光.軍︰王菲真係強呀!
其實呢種玩意應該一直都有,只不過現在有個名,再加上互聯網的幫助,才大行其道起來。睇到人地嘅創作,覺得他們很有新意!

ellen︰兩樣都唔係呀!覺得之前個樣有啲悶咪改個新 look 囉!^^

supageti said...

駛唔駛咁大幅紅業呀?裁下佢個版面會好睇 d ~

Anonymous said...

好正呀!得閒整番張玩下先:-p

Anonymous said...

王菲超型呀!

Anonymous said...

你自己都整番張啦!

largeheadboy said...

意粉︰唔係吖,我覺得幾好吖,我個招牌又啱啱好在啲紅葉中間,幾 pro 呀!同埋我諗佢地 default 咗張相個 size,應該冇得改。我會望住佢發呆架!^^

歐巴桑︰真係幾好玩架!你得閒都同大叔玩吓,好開心架!^t^

小妹︰王菲不嬲都咁型,依家少見咗佢真係好可惜。

小娜︰尾二冇咁 pro 嗰四張咪係我自己拍架囉!^O^

Anonymous said...

係o咼!四件衫都唔同,讚!

頭三張好欣賞,第四張差en en.

largeheadboy said...

小娜︰呀,今次你又好細心喎!不過第三和第四張嘅恤衫係同一件啊!
第四張無計,唱片封套個頭仲大過我嗰個多多聲!^^